Dlaczego blog???

No więc jak każda taka historia (a bynajmniej przeważająca większość) zaczęło się tak:

20 marca 2013

Nie wiem jak w normalnych przypadkach bywa u mnie SZOK to było jedyne słowo, które opisze co czułam.

Jako, iż macierzyństwo chciałam mieć w duchu nowoczesnego społeczeństwa, to zawczasu  udałam się do „super” ginekologa w mega drogiej i znanej klinice.
To co usłyszałam zupełnie mnie wówczas zaskoczyło: policystyczne jajniki, przykro mi nie ma szans na naturalne poczęcie. Próbujmy Bromergon – nie wiem czy znacie, ale jak dostałam po nim takiej depresji i wymiotów, iż Mąż sam go wyrzucił…po tym jak zdeptałam kota i przyrżnęłam głową w szafkę.
O zgrozo kazano zbadać i Męża i co : przykro nam nie masz szans na zapłodnienie.
I to była pierwsza kłoda.
Czy wiedziałam, iż takie rzeczy się zdarzają oczywiście, innym, nie nam. Tak więc po czytaniu licznych forów i historii tam opisanych, wylaniu morza łez, kilku poważnych rozmowach powiedzieliśmy sobie” kochamy się skoro nie będzie nam dane, zobaczymy może jak upłynie legalny okres pomyślimy o adopcji – czyt. 5 lat od ślubu .
Ale jak to moja mama powtarza ‚Pan Bóg dzieci i kule nosi’, nie  minęło kilka miesięcy i proszę o to 20 marca 2013r. miałam przyjemność pstryknąć taką piękną focie.
Radość, oczywiście, strach JAK NAJBARDZIEJ, gdyż to co czekało mnie przez następne 8 tygodni nie opisują te piękne, amerykańskie filmy, nie plotkują o tym dziewczyny przy kawie i nie do końca rozumieją faceci.
Przeżywam to do dziś i czuje się z tym bardzo samotnie, mimo iż otacza mnie krąg kochających ludzi.
Dlatego postanowiłam pisać i podzielić się swoimi odczuciami, aby może komuś dodać otuchy, ale przede wszystkim, aby wiedzieć iż nie jestem z całkiem sama.

No i udokumentować ten wspaniały CUD. Nasze dziecko 🙂
MISAKO

2 thoughts on “Dlaczego blog???

Skomentuj

