AA czyli allegrowy antyoszczędzacz

Z wielki rumieńcem (bo nie powiem, iż z bólem serca) muszę się przyznać, iż poddałam się konsumpcjonizmowi.
Zachęcona przez koleżankę (Ania TO twoja wina) zaczęłam szperać po Allegro. Jako, iż normalnie bardzo lubię ten portal, w obecnej chwili (kiedy trzeba mocno pasa zacisnąć, przybędzie nam nowy człowiek) powinnam założyć na niego blokadę.
Oraz na każdą frazę NEXT.
IMG_0297
Nie jest tajemnicą, iż ubranka dziecięce są po prostu SŁODKIE!!! Każda z nas, jak je widzi to jej serducho mięknie ( w szczególności jak malec jeszcze kopie w brzusiu w tej samej chwili) i zaczyna sobie wyobrażać, iż ubiera swoje maleństwo w te śliczności. Ech…
No, ale wiemy, iż trzeba zachować resztki rozsądku. A bynajmniej się starać.
Ubranka dla dzieci (mimo iż składają się zazwyczaj z połowy materiału dorosłego) ceny czasem mają kosmiczne. W końcu jak ktoś kiedyś powiedział : na śluby i dzieci się nie oszczędza :/
Tia, ja dziękuje próbowałam zaoszczędzić na ślubie jak się dało (ręczne zaproszenia, winietki, strojenie sali) a i tak suma za wszytko wyszła nie mała i samochód za to by był.
No, ale jak ci mówią: NA DZIECKU OSZCZĘDZASZ (i tu taki wyrzut i TO spojrzenie)…co ma człowiek począć.
Córci będzie przecież obojętne co nosi na sobie w okresie pampera ( no nie liczą późniejszych lat kiedy będzie komentować, iż wieśniacko była ubiera, ale kto wie może do tego czasu trafię „6” w Totka, who knows).
Tak czy siak jestem świadoma, iż ten zakup tylko i wyłącznie miał zaspokoić moje mamusiowe, nieposkromione żądze pełnej szafy.
Ale kurcze przyznacie, iż jakbyście zobaczyły ubranka takie jak te z NEXT to trudno byłoby się powstrzymać, co nie?
No zobaczcie sami jakie robią śliczne (czasem mało praktyczne), ale nadal śliczne rzeczy.
Przyznam się, iż poległam na dwóch:

Jestem wielką fanką Kubusia Puchatka i skaczącego Tygrysa, rozumiecie więc to:
IMG_0259
No i odkąd urodziła się nam chrześnica i zobaczyłam ją w czapie z uszkami, „usi” na odzieży stały się moim słabym punktem, stąd to:
IMG_0260

No i te małe śliczne body, nie to chyba śpioszki??? To był impuls, bo były maleńkie, słodkie i takie dziewczęce, a ja się właśnie dowiedziałam, iż będzie córcia , ech…wiem, wiem
IMG_0300 IMG_0299

Wiem, iż nie powinno się zawczasu ubranek kupować i wiem, iż może być niespodzianka i synek 🙂 , no i wiem, iż mamy KARTONY ciuszków po chrześniakach (w końcu 5 nam ich w zeszłym roku przybyło w tym 4 dziewuszki). Ja naprawdę o tym wiem, ale się powstrzymać nie mogłam….

MISAKO

One thought on “AA czyli allegrowy antyoszczędzacz

Skomentuj

