10 lat minęło

Dziś mija 10 lat od dnia kiedy poznałam mojego najlepszego przyjaciele, który stał się miłością mojego życia.

IMG_0352


Dokładnie 10 lat temu na Placu Zwycięstwa grał zespół Kowalscy jako support Kasi Kowalskiej. Tego dnia go pobiłam i tego dnia zaczęłam naprawdę żyć.
Długo to trwało, ale mój wytrwały Mąż zniósł moje nastoletnie i studyjne wyskoki i cierpliwie na mnie czekał.
Do dnia jak się w nim zakocham…a zakochałam się na zabój.

Kiedy się poznaliśmy nic nie wskazywało, iż będziemy razem. Bynajmniej ja tak nie sądziłam. Bardzo lubiłam mojego Męża, jednak dzieliło nas nie mal wszytko. To co było za nami i to co miało nadejść. Mąż żył dniem i nie planował, ja miałam w głowie studia, wielkie miasto i karierę.
Choć moja mama pokochała go od pierwszego dni i już po miesiącu oświadczyła, iż on będzie jej synkiem. Ja nie wierzyłam, tym bardziej jak wyjechałam w świat. To miał być koniec. Chciałam pojechać do wielkiego miasta, poznać innego radcę i razem z nim układać sobie nasze prawnicze życie i zapomnieć znajomość jako nastoletnią przygodę.
Taaaaa, Mąż nie dał się spławić i zadziałał najstarszą metodę na świecie ” Nie wiecie co macie dopóki tego nie tracicie”.
Dziś nie potrafię dokładnie określić dnia, w którym zrozumiałam, iż ta przyjaźń od dawna jest miłością. Jednak pamiętam dokładnie te uczucia. Myśli, iż miałabym go stracić powodowała, iż trudno mi się oddychało. Mąż przeprowadził się dla mnie do innego miasta i okazało się, iż wcale nie musiałam rezygnować z kariery dla związku, a mężczyzna nie musi mieć akurat magistra prawa, aby mnie interesował i pobudzał.
Pamiętam tworzyłam miliony powodów, abyśmy nie mogli być razem, dlaczego do siebie nie pasujemy, czemu to nie ma sensu. Dziś nie wiem dlaczego tak było, czemu tak się zachowywałam.
Dopiero po latach zrozumiałam, iż najważniejsze jacy są ludzie a nie kim są.
Nie była to miłość od pierwszego wejrzenia, ale miłość do której dorastałam latami, aby móc ją w całości objąć i szanować. Jestem prawdziwą szczęściarą, gdyż poślubiłam mojego najlepsze przyjaciela, a teraz tworzymy razem rodzinę.

Kocham Cię Przyjacielu, mój ukochany Mężu i nie mogę się doczekać aż pojawi się to małe życie, które stworzyliśmy razem, dowód naszej miłości. XOXO

Skomentuj

