Ciążowe kino

Tak sobie siedząc na zwolnieniu postanowiłam odnowić moją filmotekę. Jako, iż przeszłam przez 9 sezonów Z Archiwum X, 9 sezonów Grey’s Anatomy, 9 sezonów House’a (co to za moda na 9 sezonów?) stwierdziłam, iż może ogarnę lokalne dla mnie obecne podwórko ciążowe.
W końcu tak miło oglądać ciąże …
Zacznę od mojego ulubionego
7357087.6
To już klasyka kina. Większość z nas dzięki tej pozycji odkryła skąd się biorą dzieci 😉 no i mali pływacy mają słodki głos Bruce Willisa. Teraz co prawda wiem, iż maluszek nie rozwija się w tempie przedstawionym w filmie, a moja komórka nie była porażona piorunami kiedy spotkała się z maluchem Męża. Jednak zawsze miło ogląda mi się ten film i teraz w pełni mogę się solidaryzować z Mollie wiszącą nad kiblem (bo chyba się zatruła) 🙂
MV5BMTYwNjA3MTUxMl5BMl5BanBnXkFtZTcwMDk2MjAyMQ@@._V1._SY209_CR4,0,140,209_
„Junior” to film o ciąży nie jako na opak. Jak wiadomo do dziś jedynym „mężczyzną”, który zaciążył jest Mike Dowdall. Jednak fajnie spojrzeć jak facet przechodzi przez tą hormonalną burzę. Zawsze powtarzałam, iż sprawiedliwością byłoby, aby każdy facet choć raz przeszedłby taką prawdziwą miesiączkę, ale nawet ja uważam, iż ciąża to już prawdziwe ekstremum. W końcu faceci to takie baby.
MV5BMTg5NzYwMTkwNF5BMl5BanBnXkFtZTcwNTMxMzUyMQ@@._V1_SY317_CR5,0,214,317_
„Dziewięć miesięcy” to moja ulubiona ciążowa pozycja. Oglądałam go nawet ostatnio na CANAL+. Muszę powiedzieć, iż Julian Moore i Hugh zagrali genialnie w tym filmie. Pamiętam, iż już dawno temu oglądając scenę z USG marzyłam, iż kiedyś mojemu mężczyźnie będę mogła pokazać taki film. Oczywiście nie chciałam, aby zachowywał się kompletnie niedojrzale jak bohater filmu (i na szczęście tak nie jest) marzyłam jednak o naszym mały ufoczku z USG i się doczekałam. Teraz z niecierpliwością czekam aż będziemy mogli zatańczyć z córcią w rytmie  „These Are The Days” Van’a Morrison’a.
MV5BMTgxMjgyMTcyNF5BMl5BanBnXkFtZTcwMDg1MTU1MQ@@._V1._SX140_CR0,0,140,209_
„Juno” to pozycja obowiązkowa nie tylko dla ciężarówek. Film jest naprawdę niesamowity.  Historia stara jak świat. Rzekomo dorosłe nastolatki, nagle odkrywają, iż dorosłość, w której tak bardzo chcą się znaleźć nie jest taka usłana różami jak myśleli. Bo w dorosłości czasem trzeba podejmować decyjze, których podejmować się nie chce. I tak szesnastoletnia Juno zachodzi w ciążę. I teraz pozostaje sprawa co zrobić z dzieckiem…Za każdym razem serce mi pęka na scenie porodu i chce krzyczeń na matkę Juno. Jednak ona wie, iż jedno spojrzenie i jesteśmy zaczarowane na wieki.
MV5BODYzNjI0ODUzNF5BMl5BanBnXkFtZTcwNTI1MjQ2Nw@@._V1._SY209_CR0,0,140,209_
„Czego się spodziewać kiedy się spodziewasz” to film, który jak sądziłam będzie inspirowany już legendarną książką o tym samym tytule (która możemy zobaczyć w filmie 9 miesięcy). Kto jednak podchodzi z takim założeniem do tego filmu mocno się zawiedzie. Jest to historia 5 dróg do macierzyństwa. I chyba jest to jedyny z filmów, który oglądałam, który poruszył kwestię utraty wczesnej ciąży. Kiedy po raz pierwszy go oglądałam byłam podobnie jak bohaterka w okresie 12 tygodnia i nie chciałam się przyznać Mężowi, iż wtulam w niego głowę, gdyż boję się losu Rosie. Sądzę, iż film można zarzucić na tapetę w leniwe weekendowe popołudnie czy wieczór i nie spodziewać się za wiele. Taki mały, głupiutki filmik. Choć przez hormony na bank będziecie płakać 🙂
MV5BMTU1Njk0ODEwOF5BMl5BanBnXkFtZTYwMzA3ODc2._V1._SY209_CR0,0,140,209_
„Wpadkę” obejrzałam ze względu na główną aktorkę, jako iż uwielbiam Grey’s Anatomy. No i prawdą jest iż Kathirne do ambitnych ról nie jest stworzona. Nie przemawia do mnie „splatanie” się z powodu na ciążę. Choć podobnie jak Allison zaszłam w ciążę zaraz po otrzymaniu awansu(ku uciesze moje pracodawcy), to jednak przedstawiona wersja wydaje mi się mocno naciągnięta. Choć tekst siostry, iż nie ma ochoty na seks bo ma zaparcia, wydaje mi się dziś strasznie aktualny 🙂 To kolejna komedia dobra na mało ambitne wieczory. No i morał nie pozwólcie abyście rodziły przodem do drzwi, bo wchodzący może zobaczyć wasze intymne części. Choć z drugiej strony i tak świat zajrzy wam grupowo pod spódniczkę (w szczególności jak to szpital kliniczny, do dziś pamiętam jak będąc w szpitalu USG ginekologiczne robiona mi jak stała w moich nogach grupka 15 studentów koszmar).

Jeśli macie  ochotę na coś bardziej „realnego” to polecam wam pozycje National Geografic, Discovery i BBC.
Image of Life Before BirthImage of From Conception to Birthimages

Skomentuj

