Instrukcja obsługi

Dziś w sklepie z ciuchami stanęłam koło …tak sądzę 14 latek. Trudno mi dokładnie oceniać ich wiek, gdyż krótkość spódniczek i krągłość piersi oraz wyraźny makijaż w mocny sposób utrudniły tą ocenę. Ja tak nie wyglądałam mają lat 17, a wiadomo „inne czasy”. A propos, wspomniane panny prowadziły zażartą rozmowę, i to ona zwróciła moją uwagę.
-„Moja matka to idiotka nie pozwala mi iść na imprezę”.
-„ Daj spokój Iga, starzy są porąbani, nie wiedzą co to znaczyć być młodym”.

I serialnie jak stałam to zobaczyłam przed oczami Nowego Człowieka, jakieś naście lat w przód.
I jakoś mózg mi ogarnąć nie mógł jak się używa takiego dużego Nowego Człowieka. Jak się staje „starym, porąbanym” rodzicem, którego Nowy Człowiek nienawidzi, bo na imprezę iść nie pozwala?

Nowy Człowiek mnie kopnął, zaraz a jak się używa małego Nowego Człowieka? Dają jakąś instrukcję? Jak nie spaprać Nowego Człowieka!!!
Nie chce, aby Nowy Człowiek mnie nienawidził !!!!!!
HELP?!

MISAKO

Skomentuj

