Cukro-wstręt

Dzisiejsze badane spowodowało, iż Nowy Człowiek chyba będzie jedynakiem.
Przysięgam nawet I trymestralne mdłości nie były tak straszne.
I brzydko powiem pawia oddałam i przyjęłam, jak pielęgniarka oświadczyła, iż badanie nie będzie ważne po małym pawiku (na szczęście w porę mi to oświadczyła). Więc bite dwie godziny leżałam na kozetce. Ni wody ni cytryny mi nie można było. A ja tylko kolokwialnie mówiąc bełtnąć chciałam.
Mąż czekał wiernie w poczekalni i jak mnie zobaczył to od razu przytulił :
-„Wyglądasz koszmarnie”
-„Bo tak się czuje”

A tym czasem Nowy Człowiek naćpany 75g glukozy szalał jak na jakimś haju. Chyba jej się spodobało. Bynajmniej Nowy Człowiek miał dobrą zabawę….15633_703040846388870_1174317549_n

Skomentuj

