24 tydzień ciąży

Ten tydzień mi tak mignął, iż nie zdążyłam nawet zanotować, a już telefon mi pikał : „Witamy w 25 tygodniu ciąży”.
A wszytko to za sprawą wielkich przygotowań do 30 urodzin Męża.

Jako, iż od dawien dawna Mąż namawiał mnie na sesje. Nie trudno się domyślić jaką po ww.zdjęciu ;). A ja jako ta niewinna i skromna dziewuszka mówiłam stanowczo NIE. Postanowiłam się przełamać i z okazji 30 sprawić mu prezent, o który mnie męczył przez ostatnia dekadę.
Efekt wyszedł piorunujący i sama byłam zaskoczona. Ciąża okazało się, iż dodała mi uroku i chyba odwagi, której nie miałam wcześniej.
Tak więc jedną cześć tygodnia przeżywałam moją buduarową sesję, która swoją drogą mocno zachęciła mnie do sesji ciążowej.
A kolejną zamykałam szczegóły imprezki.
Jednym z jej elementów był tort urodzinowy, a jaki to był tort!!!! Sam zrobił furorę wśród gości i został okrzyknięty tortem roku 🙂
A pochodził z Bajecznych Tortów.

Kiedy już było po zabawie, padłam wielce wyczerpana i przespałam nie mal cały dzień.

A tym czasem Nowy Człowiek rozszalał się na dobre. I powiedzenie, iż często kopie, stało się jakoś mało znaczące. Ona nie mal ciągle kopie 🙂 Uwielbiam to.
Tak czy siak zaczęłam odliczać dni do III trymestru …tik tak tik tak….

No a teraz zerknijmy co nowego w tabelkach i ciałku

BIODRA: 100 cm (chlip chlip)
TALIA: 81 cm i ciągle rośnie
WAGA: 64,5 kg . Czyli pierwsze kg ciążowe.
OBJAWY: zmęczenie nagle powróciło, ale to chyba emocje odegrały dużą rolę
ODZIEŻ CIĄŻOWA: nic, choć zastanawiam się nad zakupem legginsów.
ROZSTĘPY:póki co nic nowego (i oby tak do końca)
ZACHCIANKI:  jedzenie ogólnie, każde w każdej postaci i spanie
CZEGOŚ BRAK: w sumie, chyba nie…
PŁEĆ: dziewczynka 🙂
RUCHY: TAK!!! I obroty 🙂
SPRAWIA RADOŚĆ
: wszytko , mam wyjątkowo dobry humor
NAJLEPSZA CHWILA TYGODNIA: sama się zaskoczę to mówiąc, sesja fotograficzna 🙂

MISAKO
Suwaczki ciążowe

One thought on “24 tydzień ciąży

Skomentuj

