25 tydzień ciąży – Pee week…

No to kolejny tydzień minął.
Nie to, iż mam coś przeciwko. Jeśli o mnie chodzi to możemy przeskoczyć od razu do 35. Najchętniej chciałabym, aby był już w ogóle listopad. Bo i egzaminy będą za mną i do spotkania Nowego Człowiek będę odliczać jedynie dni.
W tym tygodniu znów powrócił problem bezsenności, do którego oliwy dolewała siuśkowa dolegliwość- co zasnęłam to się budziłam za potrzebą.
week 25

Zresztą ‚pee room’ jak nazywa go Mąż stał się wyznacznikiem naszych podróży. Na zakupy, na jedzenie, na spacer jeździmy tylko tam gdzie można znaleźć napis WC. A propo…muszę skoczyć….
No więc, wracając do tego tygodnia.
Jakoś się tak stało, iż skumulowały się odbiory zamówionych towarów (biedny nasz listonosz). Przyszły artykuły ze Stanów, kupiliśmy pierwsze dekoracje do pokoju Nowego Człowiek. Znów w chwili słabości weszłam na Allegro (chyba się nie nauczę) kupiłam kolejne ubranka. Aby udobruchać Męża, który patrzył na mnie krzywo jak ostatnie paczki przychodziły (on jedyny ma finansowy rozsądek, ja swój zostawiłam gdzieś około 17 tygodnia)- przybrałam pewną taktykę, ale o tym poniżej.
No więc zacznijmy od prezentów. 🙂
Czyli tego co tygryski lubią najbardziej:)
Moja przyjaciółka, zadbała, abym nie czuła się opuszczona kiedy to Mąż został obdarowany toną prezentów i przedstawiła mi pozycję, która znana jest chyba obecnie każdej ciężarnej.
IMG_0457
Autorka nazywana jest Szeptunką. Jakiś rok temu czytałam rozdział tej książki, wtedy była dla mnie jakąś tam atrakcją, „aby sobie wiedzieć” i poczytać o lasce go bachory rozumie. Oczywiście teraz spojrzę na nią z zupełnie innej perspektywy. Opowiem  jak przeczytam i zastosuje na żywym materiale 😉
No więc w tym tygodniu również zrobiliśmy pierwszy pokoikowy zakup.
A dokładnie mówiąc kupiliśmy naklejki, w których się zakochałam jakoś 14 tygodni temu (i wytrzymałam do dziś z ich zakupem- szacun dla mnie). Pochodzą z serii (a bynajmniej się na niej bazują) Happi Demi Tree.
Zakupu dokonaliśmy w RoomMates.
IMG_0439
Jak już wspominałam serię tą odkryłam jakiś czas temu i jednego wieczora miałam MEGA fazę na nią. Przeszukałam całą sieć i byłam wielce uradowana kiedy się dowiedziałam, iż seria zawiera wiele przedmiotów. Przez chwilę chciałam kupić WSZYTKO. Na szczęście 400$ mocno mnie przyhamowało i teraz dziękuje za to, bo pokój wyglądałby jakby ktoś sową wymiotował.
Zdecydowałam się dać tylko jeden dodatkowy element w tym klimacie.
IMG_0455
Małe uchwyty do białej szafy, która kiedyś tam w końcu wstawimy, z motywem HDT.

No więc mój kolejny zakup, który starałam się przemycić przed Mężem (co mi się nie udało, bo Mąż odebrał paczkę) to kolejny zestaw śpioszków. Chciałam go przekonać wzorem ( i trochę się udało), ale nie obeszło się bez SPOJRZENIA.
IMG_0460
No ale powiedźcie czy nie są słodkie? Mąż ciągle pochlipuje, iż nie będzie samochodów, koparek i ciężarówek. To bynajmniej w momencie kiedy Nowemu Człowiekowi jest obojętne co ma na sobie, póki pielucha sucha a brzuch pełny, niech tatuś ma namiastkę syna 😉 .
Dodatkowo do zestawu były dodane śpioszki „więźniarki” i „gwiazdeczki”.
IMG_0453 IMG_0454
W oficjalnej wersji kupiłam je około 13 tygodnia. 🙂
No to chyba było wszytko…

No dobra a teraz do wymiarów, bo te też się zmieniły.

BIODRA: 100 cm (tu na szczęście bez zmian)
TALIA: 83 cm
WAGA: 65,2 kg
OBJAWY: peee 😛 i problemy ze snem
ODZIEŻ CIĄŻOWA: nic nic, nie odważyłabym się po ww.
ROZSTĘPY: póki co nic nowego (i oby tak do końca)
ZACHCIANKI:  jedzenie ogólnie, każde w każdej postaci i spanie (nie ma to jak drzemka z pełnym brzusiem)
CZEGOŚ BRAK: w sumie, chyba nie…
PŁEĆ: dziewczynka :)
RUCHY: TAK!!! Choć ciągle skubaniec nie da się filmować
SPRAWIA RADOŚĆ
: wszytko , mam wyjątkowo dobry humor (minus nocne siusiania )
NAJLEPSZA CHWILA TYGODNIA: nadal jestem kobietą – ZAKUPY!!!!!

MISAKO
Suwaczki ciążowe

3 thoughts on “25 tydzień ciąży – Pee week…

Skomentuj

