Branch w Pizza Hut

Pizza HutNie wiem czy jesteście fanami Pizza Hut i pizz (ja nie ogólnie nie jestem i spożywam je w ostateczności i zawsze maksymalnie 2 kawałki).
Jednak Mężul zabrał mnie na obiadek do pobliskiej restauracji Pizza Hut i dałam się namówić na pizzę Chorizo e Spinaci. To mieszanka zawierająca sos pomidorowy, ser mozarella, kiełbasa chorizo, liście szpinaku, mieszankę pomidorów, czarnych oliwek z dodatkiem czosnku i bazylii, kremem balsamicznym posypane to wszytko jest parmezanem.
GENIALNE PYSZNE I FENOMENALNE.
Gdyby nie fakt, iż zafutrowałam się barem sałatkowym to zjadłabym całą (a nie 1/2).
No trwałoby to długo, bo Nowy Człowiek sukcesywnie mi żołądek w żebra wciska i mam mało już miejsca w nim na sowite posiłki.
Jednak to była najbardziej genialna pizza jaką jadłam w życiu.

MISAKO

Skomentuj

