Zakupy online

Pewnie tym wpisem Ameryki nie odkryje dla nikogo.
Zakupy przez Internet są teraz tak popularne, iż jak tak dalej pójdzie zwykle sklepy znikną.
Jedna to rzecz kupować ciuchy czy wyprawkę dla dziecka, inna spożywkę.(bynajmniej dla mnie)

Jako, iż ja zostałam niechlubnie przykuta do kanapy ,a Mężul ma kontuzje pleców i nie może nic nosić, czyt.  staliśmy się parą „ograniczoną”.
No ale , nie ukrywajmy jeść trzeba. Gościu od pizzy to chyba nas już pamięta i traktuje jak starych znajomych, ale pizzy jeść można.
Przydałoby się czasem zjeść coś zdrowego. Może nie dla nas, bo wątroby pewnie mamy już dawno na emeryturze, ale dla Nowego Człowieka.

Postanowiłam więc zrobić nasze typowe tygodniowe zakupy w TESCO online (wzbraniałam się przed tym od wielu miesięcy). I muszę powiedzieć, iż rzecz to nad wyraz wygodna. Nie marnuje się 2h na dyganie po centrum, nie stoi się w kolejkach, a 8 zł za dostawę to nic w porównaniu z paliwem, które i tak byśmy pewnie spalili dojeżdżając.

No bądźmy stratni, nie odwiedźmy raz centrum handlowego (chyba bez z nas przeżyją).

Jedyny minus takiej opcji zakupów, to wielkości. Nie wiem jak, ale zamówiłam płatki rozmiar chyba XXS a wodę zamiast litrowej to 0,5 l. Przyznam się, iż w sklepie nigdy nie patrzę na wielkość/pojemność kupowanych opakowań- robię to „na oko” i teraz odbiło się to lekką czkawką.

No i nie ukrywam, iż nie odważyłam się kupić mięsa. Jakoś, mam takie wrażenie, iż  jak je wylookam mam większą pewność co do jego jakości. (pomijając iż nie zobaczę czy mięso jest mięsem i nie było nafaszerowane 2litrami wodą z solą).

Tak czy siak, znalazłam rozwiązanie na głód w tym moim przymusowym leżakowaniu.

Następnym razem spróbuje ALMĘ.

MISAKO

 

Skomentuj

