30 tydzień ciąży – leżakowanie

W tym tygodniu musiałam więcej leżakować. Co prawda szyjka się nie skraca, ale nie jest też super twarda. Lekarz powiedział, iż taka moja najprawdopodobniej uroda, ale zalecił odpoczynek. Oczywiście nie chodzi o leżenie plackiem, ale ja wolę dmuchać na zimne i większość czasu leżę. Wyszaleje się za 6-7 tygodni i chyba przejdę pół miasta w rekompensacie tych tygodni na kanapie.

Cóż patrząc, iż mam za sobą 25 tygodni leżenia, w tym 6 bez żadnego wstawania. Kolejne 6 to pikuś. Najważniejsze, iż nie jestem w szpitalu (nie chce tam trafić przed porodem- to sobie obiecałam wychodząc po 3 tygodniach)
Jedno jest pewne nagroda za to będzie urocza i papuśna.
week 30
Tak czy siak w środę idę do lekarza, i się okaże co i jak z czym i z kim.
Moje siostry miały mniej więcej w tym okresie zakładany pessar, więc jakby co, mentalnie jestem na niego gotowa. W szczególności, iż dzięki niemu były bardziej aktywne i spokojniejsze. (ja co kilka dni łąpię jaką schizę)

Koleżanka powiedziała, iż jakoś tak zacznę teraz chodzić do lekarza co dwa tygodnie…bynajmniej takie są zasady. Nie mogła uwierzyć, iż ja od 17 tygodnia chodzę nie mal co 2 tygodnie, a czasem nawet co tydzień. Czasami się buntuje i tupię nogą, czemu nie mogę mieć takiej ciąży, z wizytami raz w miesiącu. Ale chwilę potem Nowy Człowiek wypycha nogę albo kopie mnie po pęcherzu i wiem, iż dla tej małej istoty warto przejść przez wszytko.

Już nawet przestałam się zastanawiać nad negliżem przed lekarzem.

Mężul się śmieje, iż lekarz częściej mnie widzi półnago niż on. 😛
Wstyd przyznać, ale chyba tak jest.

Powoli kończę organizować wyprawkę.  Tzn. dużo już zamówiłam, ale nie wszytko jeszcze przyszło. Chyba powinnam jakąś listę zrobić, aby tego dopilnować.

Ostatnio dałam się namówić koleżance na smoczki – choć sama nie wiem czy chce je stosować. Ale ponoć była okazja. (8,00zł)

Zakup oczywiście z aukcji Allegro.

Inną rzeczą jaką dokupiłam to termoopakowanie z BabyOne. Wiem, iż takie cóś się sprawdza podczas spacerów. My co prawda pewnie nie od razu udamy się na pierwsze przejażdżki. Ja jednak planuje być „wychodzącą”mamą. Po tych 9 miesiącach izolacji łaknę świata jak powietrza. Nowy Człowiek będzie musiał się dostosować. Wiem, iż pora roku nam nie sprzyja, ale coś wykombinujemy 🙂

Jednocześnie dokupiłam śpiochy, nie zaraz PÓŁśpiochy. Dwa w rozmiarze 56 i resztę 62. Nie wiem czy są oki, czy powinny mieć napki w kroku. Zobaczymy w praktyce. 🙂

Zastanawiam się czy kupować body z krótkim rękawkiem? Nowy Człowiek rodzi się nie mal zimą i zastanawiam się czy jest sens. Jakieś rady???

Powoli tworzony jest też pokój Nowego Człowieka. Pochwalimy się efektem końcowym 🙂

Ciągle szukam przewijaka sztywnego 50×80, bez rezultatu.:(
Może będę mogła podjechać do hurtowni? Zobaczymy co powie lekarz…

Poza tym co w nas?
Cóż nic. Żaden wymiar się nie zmienił !!! NIC nawet waga.

Tak czy siak….

Odliczanie trwa…

MISAKO

4 thoughts on “30 tydzień ciąży – leżakowanie

  1. Anna pisze:

    jestem na tym samym etapie ciązy co Ty i… tez muszę lezakowac… jak to poja dr powiedziała, polegiwac… tak jak Ty, miękka macica… ehh…
    ale wole w domu niz…
    buziaki

    • misakohime pisze:

      Aniu, najważniejsze, iż szyjka zamknięta. Nie wiem jak u ciebie, ale moja szyjka nigdy nie była super twarda i lekarz powiedział, iż póki zamknięta i nie skraca się to najważniejsze.
      Pewnie jak ty, wolę dmuchać na zimne i leżę. Dosłownie siuku, papu i znów na płasko.
      Z drugiej strony powtarza, iż mam się nie stresować, bo to też źle wpływa na macicę i skurcze i pamiętać iż to już wysoka ciążą „jakby co”.
      (dziś jestem już w 31t 3d)
      Ja mam przepisaną luteinę i nospe forte , a i Magne B6 i wizyty co tydzień?
      A ty coś łykasz z tego tytułu?
      Czy lekarz mówił coś o pesserze na tą przypadłość?

      • misakohime pisze:

        Ja jako doświadczona w „magnezach”, bo łykam go już nie mal jak cukierki 😛 od 10 tyg., potwierdzam, iż Magne B6 jest chyba najlepszy. W aptece Pani mówiła, iz on działa jak lek, nie suplement i się lepiej wchłania.
        Najważniejsze, abyśmy dotrwały do 38 tygodnia 🙂 Kiedy masz termin Aniu?

        Tam na dole jest takie zaznaczenie „powiadom mnie o nowych komentarzach poprzez e-mail” jak odhaczysz to powinnaś dostawać 🙂

Skomentuj

