Jak się ma Nowy Człowiek?

No więc Nowy Człowiek ma się świetnie. Zbadano go na wszystkie sposoby. Najpierw na USG, pięknie się pokazywał i dał mierzyć 🙂 Co mnie najbardziej uszczęśliwiło to, to iż Nowy Człowiek ma wagę wspaniałą. Piękne 1830 gram 🙂 Co ja mi wyjaśniono jest dokładnie w środku siatki centylowej (dowiedziałam się, iż też siatki zazwyczaj pokazują wagę skończonego tygodnia). Mój mały Nowy Człowiek rośnie jak na drożdżach.
JUPI   JUPI   JUPI !!!
Badano mnie też jakimś dziwnym urządzeniem na brzuchu, dzięki czemu słyszałam bicie jej serducha. (KTG to chyba nie było- gdyż urządzenie miało jeden krążek).
Lekarz też pochwalił moje wyniki, poza zapaleniem pęcherza, na które dostałam siusiową sypankę do wypicia.
Jedyne co lekarz zauważył to nadżerka, ale powiedział, iż luz, po porodzie do sprawy ewentualnie wrócimy, jak sama nie zniknie.

Dostałam też obietnice, iż za 4 tygodnie skończy się moje uziemienie i będę mogła ruszyć w miasto (czego w sumie to ja nie widzę, bo już teraz mi się ciężko chodzi), no a liczy się sama możliwość 🙂

Misako logo

Skomentuj

