Dolly…czyli słodycz w słodyczy

Bardzo lubię styl DIY.
Niestety nie jako mam teraz mocno skrzyżowane ręce ( i maszyna odmówiła mi jakiś rok temu posłuszeństwa), muszę szukać cudzych handmadów.
Miałam nie małą zagwostkę z pościelą do kołyski. Te sprzedawane manufakturowo wydawały mi się takie mdłe i nieciekawe…misie, pieski, autka…jak(w znaczeniu fu)…(choć i tak nie obyło się bez jednej z miśkami w traktorze, ale to inna historia).
Ważne też było, aby pościel była stosunkowo neutralna. Położna w szkole rodzenie zaznaczała, iż łóżeczko ma nie tyle byc „stylish” ale ma być miejscem, w którym dziecko będzie się mogło wyciszyć. Nie może być więc za bardzo pstrokate.
Ostatnio przez FB, zapukała do mnie Srebrnaagrafka i poprzez nią znalazłam wspaniałą artystkę Dolly, czyli Kamilę.
Kamila bardzo wytrwale znosiła moje maile i różne warianty, aż w końcu doszłyśmy do finalnej wersji pościeli Nowego Człowieka.
A więc zacznijmy od inspiracji:
Zaczęło się od tego zestawu:
Big_fit_dsc03686Big_fit_dsc03692

Kiedy zobaczyłam ochraniacz, wiedziałam (a bynajmniej wówczas tak sądziłam), iż to jest TO.

Kamila nie ułatwiła mi życia ( zresztą na moją własną prośbę) i przesłała zdjęcia innych wzorów. I dostałam kociokwiku.
GRANATOWO-BIAŁA POŚCIEL W KROPKI I PASKIPOŚCIEL PUDROWY  RÓŻ Z BRĄZEMŚLIWKOWA POŚCIEL W KROPKI I PASKI

Bogu dziękuje, iż  w trakcie nie wchodziłam już na stronę Dolly, bo mój kociokwik zrobiłyby się wielkim kociokwikiem.
Skończyło się na tym na czym się zaczęło, czyli na różowym zestawie (cute).
Zapowiedziałam jednak Kamili, iż jak Nowego Człowieka przetransportuje do łóżeczka z kołyski znów się do niej odezwę. 🙂

Tak więc zamówienie złożyłam i się szyło i ostatnio przyszło.
IMG_0859 IMG_0860

Za wykonanie dostaje od mnie 6  🙂 a za śliczne zapakowanie  +. Aż żal mi rozpakowywać do parania jest 😛
Bardzo polecam wyroby Kamili i sklepu DOLLY.
NAPRAWDĘ WARTO!!!!
Misako logo

P.S. Wpis nie jest sponsorowany przez sklep Dolly, zawiera szczerą i subiektywną ocenę 🙂 jakby co 😛

6 thoughts on “Dolly…czyli słodycz w słodyczy

  1. lucyna pisze:

    ja też kocham Dolly i też u niej mam zamiar zamówić pościel dla mojej córeczki:)
    Dziś przypadkiem odkryłam twojego bloga:)a na kiedy masz termin?imię wybrane dla córeczki?
    pozdrawiam

    • misakohime pisze:

      Lucyno cieszę się, że nas odkryłaś 🙂
      Termin mam na 21.11. i gorąco liczę, iż wytrzymamy w dwupaku tak długo :)Imię wybrał dumny tata- Lena 🙂
      A ty kiedy masz termin, wiadomo czy jesteś dwupak mieszany czy jednolity?
      Co do Dolly, szczerze polecam. Ja zmówiłam pościel do kołyski, ale na pewno jak przejdziemy do łóżeczka to Dolly będzie je wyścielać.
      Jako, iż handmade nie jest mi obcy, szczerze polecam – Kamila naprawdę porządnie wszytko obszywa 🙂
      Pozdrawiam Cię serdecznie i zapraszam 🙂

  2. lucyna pisze:

    ja mam termin na koniec stycznia:)takze troche czasu jeszcze jest:)będzie dziewczynka Tosia:)mnie teraz ogarnoł szał zakupów dla małej tyle pieknych rzeczy jest więc jak sie nie skusić:)Bardzo fajnie prowadzisz bloga wiele cennych rad wyczytałam :)pozdrawiam no i czekamy na malutka Lenke:)

    • misakohime pisze:

      Dziękuje Lucyno 🙂 Tosia to śliczne imię 🙂 Jakbyś miała jakieś pytania to pisz śmiało, ja może nie jestem ciążową alfą i omegą, ale trochę się przeszło w tej ciąży 🙂 a my ciężarówki musimy trzymać się razem 🙂 A co, czas podbić świat 🙂
      Polecam zakupy w necie – dużo jest na allegro – można znaleźć część rzeczy naprawdę niższych cenach niż sklepie, tylko kupując nie zamawiaj pojedynczo, bo koszty transportu cię zjedzą 🙂 Co do wyprawki, pomyśl o używanych ubrankach, bo można porządnie zaoszczędzić, a wiem po chrześniakach, iż nosi się je chwilę. Ja kupiłam cały pakiet wyprawkowy, choć nie obeszło się bez nowinek z Next 😛
      Jak dobrze liczę jesteś jakoś w 25 tygodniu – czyli w okresie małych szaleństw Tosi 🙂 ciesz się tym okresem ile się da, ja nie mogłam za dużo z życia czerpać przez nieustające leżenie, a teraz to już mi ciężko jest i naprawdę czuje się jak foka :P, ale to jeszcze tylko 6,5 tygodnia zębiska zaciskam 😛

Skomentuj

