Pieluchowe wielkie pranie

No więc zaczęłam prać wyprawkę, a dokładnie pieluchy.
Jak wspominałam lekko przesadziłam w temacie i mogłabym Nowego Człowieka praktycznie tylko w pieluchy ubierać.
pranie wyprawkowe cz.1 pieluchy (2)pranie wyprawkowe cz.1 pieluchy (3)

20131009-004438.jpg

Jedna sprawa, o której się dowiedziałam ostatnio. Niektóre szpitala pobierają „tzw.wyprawkę”.
W moim przypadku trzeba przynieść 10 pieluch tetrowych i paczkę Pamków, ale nie są one dedykowane naszemu dziecku a ogółowi, w tym maluszkom leżącym na OIOM-ie. Nie mam nic przeciw, pielucha kosztuje złotówkę, a te maleństwa potrzebują ich,a ich rodzice nie mają głowy do zakupów.
No wiadomo nie zabierajcie tych najlepszy na poród (chyba, iż wam to loto w czym wasze dziecko leży 🙂 )i nie zdziwcie się jak nagle wasza córka będzie otulona w samochody, a syn w kwiatki 😛
Mój babeczkowy zestaw zostawiam w domu 🙂

W kolejce czekają ubranka. To dopiero będzie WIELKIE pranie… „mamusiu przyjeżdżaj mnie nie lubić TAK BARDZO prasować”. 🙂

W tym tygodni czeka nas wizyta u lekarza 🙂 dobrze, dobrze, bo znów mi coś na psychice siada, ale to pewnie przez tą poniedziałkową akcję w szpitalu. Na szczęście Nowy Człowiek nie zrobił nam już więcej takiego numeru i się ślicznie rusza, szczególnie jak mama chce spać 😛 .
Ponadto lekarz zapowiedział, iż zaczniemy robić badania do PORODU, aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa…. 😀
Głupia jestem 😛 To tylko badania, a ja się cieszę jakbyśmy mieli już jechać na porodówkę.
W tym tygodniu muszę się też zabrać za plan porodu (na pewno jakiś post w temacie zamieszczę), bo 18,10. mamy spotkanie z naszą położną.
No i wedle mojej iPhonowej aplikacji najwyższy czas zabrać się za szpitalną torbę 🙂
(żebyście widzieli jak się właśnie szczerzę 😛 )
No i jest jeszcze ostatni egzamin na aplikacji :/ -gdyby mi się tak chciało jak mi się nie chce :P, to byłabym geniuszem, z odparowaną częścią ciążowego mózgu co prawda, ale zawsze.
Czy i wy macie wrażenie, iż wasz mózg jakoś dziwnie funkcjonuje w ciąży??? Słyszałam plotę, iż to córki tak działają na ciężarne…who knows…
Misako logo

 

Skomentuj

