TAK, dla dobrego dnia

Dziś jest naprawdę fajny dzień.
Mogę powiedzieć, iż nawet się wyspałam. Wstawałam tylko 3 razy i po raz pierwszy od tygodnia nie męczyła mnie biegunka.
Mieliśmy wizytę u lekarza (po nich zawsze mam spokój ducha).
Ponadto lekarz nas pochwalił i jak sam stwierdził ” E, 35 tydzień to nie mal koniec. Widujemy się więc co tydzień”.
Ja tam nie narzekam, mozemy się widywać i co 2 dni 🙂
Choć, nie ukrywam, iż nie mogę się doczekać jak wpiszą mi w Karcie ciąży – 38 tydzień. Ale mam tak zawsze…chce więcej i więcej. W ogóle to już chce połowę listopada, a co!!!

Wszyscy dokoła mi powtarzają, że nie wiem co mówię i za kilka tygodni będę marzyć o chwili ciszy i spokoju…

Z tego okazji (dobre dnia) zrobiłam sobie wielką miskę słodkości, czego efektem jest to, że jestem super pełna i się nie mogę ruszać.  Dosłownie nie jestem w stanie stoczyć się z kanapy…

– „Nowy Człowieku, czemu ciągle jesz oczami, nu nu nu” 🙂

20131010-162532.jpg

Dla nie wtajemniczonych banany (liczna mocno mnoga) , gigantyczne jabłko i siemię lniane 🙂 MNIAM

Dodatkowo dziś chodzę w otrzymanym od www.bielizna-anna.pl  pasie ciążowym i brzusio mi tak mocno nie ciąży 🙂 i plecy nie łupią, ufffffff

Jest naprawdę super i polecam ciężarnym, której brzusio wydaje się mocno ciężki 🙂 i mają odczucie, że zaraz zarobią nim o podłogę.
Artykuł 1700 BabyBeltŞ20131010-162647.jpgArtykuł 1700 BabyBeltŞ

 

Misako logo

 

One thought on “TAK, dla dobrego dnia

Skomentuj

