Dla dziecka wszystko???

Siedzę, nie przepraszam leżę w szpitalu i spać nie mogę kiedy powolna kroplówka wstrzykuje we mnie kolejne dawki leków. Liczę już nie tygodnie, a dni do końca tej leżącej męczarni. Byle dać Nowemu Człowiekowi 38 tygodni w brzuchu. I ciągle sobie powtarzam ” leżysz już 31 tygodni czym jest to 2,5″. Czasem pomaga, a czasem leżę i płaczę. Jestem całkowicie bezradna, bezwolna i uzależniona od otoczenia. Już nawet jeść wstać mi nie wolno. A o 5 minutowym spacerze mam zapomnieć, przez najbliższe 20 dni . Ostatnio pojawiła się we mnie nowa obawa – czy pokocham Nowego Człowieka? Nie ma go jeszcze na świecie , a już całkowicie odmienił moje życie i odebrał mi plany i marzenie- oczywiście wiem iż nie specjalnie! Te 9 m-cy to ponoć najpiękniejszy okres w życiu kobiety… Ta jasne na pewno nie w moim. Po tych miesiącach jestem emocjonalnym wrakiem, z całkowitym brakiem sił do życia. Ręce mam pokłute od welfronów, tyłek obolały od zastrzyków. Boję się iż jak w końcu poznam człowieczka, dla którego to wszytko robię nie będę go kochać…bo zmienił mnie w coś … Co na pewno nie jest mną. Czy jestem złą matką, że tak myśle ????

http://m.edziecko.pl/edziecko/1,113154,13997069,Ciaza_na_lezaco___Dla_zdrowia_dziecka_mozna_sie_poswiecic_.html

2 thoughts on “Dla dziecka wszystko???

  1. Sylwia Dabrowska pisze:

    Trzymaj sie! Wytrzymasz jeszcze troche! Gwarantuje Ci,ze pokochasz to dziecko najmocniej jak potrafisz:-) Pamietaj zeby sie nie poddawac i glupich mysli do siebie nie dopuszczac. Trzymam mocno kciuki za Ciebie i Malenstwo!

    • misakohime pisze:

      Staram sie myslec TYLKO pozytywnie, choć czasem jest trudno, w szczególności jak widzę przeterminowane mamy 🙂 ale powtarzam sobie, ze jeszcze tydzien i mozna powoli mowic o donosxone ciazy 🙂 nadz dwupak dziekuje ci za wsparcie :*

Skomentuj

