Wirtualna torba do szpitala

Spakowałam torbę do szpitala- przez Skape, jak się nie ma co się chce to trzeba sobie radzić z pomocą technologii. Mąż z mamą pokazywali, a ja mówiłam to TAK to NIE. Trochę mi smutno, że mnie ominęło to przeżycie ciążowe, ale kto wie może uda się mi wyjść ze szpitala w dwupaku? Nie rokują nam tego, ale mamy dość upartą naturę i postaramy się z Nowym Człowiekiem udowodnić, że się mylą i jeszcze w listopadzie będziemy zapakowane razem. A co, MUSI się udać 🙂

20131020-193732.jpg. A póki co to my, nadal w dwupaku.

Skomentuj

