38 tydzień – 13/D-day – walka z chaosem…

No więc oficjalnie skończyliśmy 38 tydzień i nawet w najdłuższych wersjach liczenia jesteśmy DONOSZONE 🙂
Czy widać po nas? Obniżył nam się brzuch?
38 week
Dziś pogada mi mocno dokucza, nie mam tyle energii co wczoraj i najchętniej bym tylko spała, ale nie folgowałam tak sobie (no nie licząc tej porannej drzemki),  pokój Nowego Człowieka MUSI być w ten weekend skończony, przez następne dni mamy się już tylko chill-outować 🙂 i zajmować sobą nawzajem :> (jeśli wiecie o czym mówię 😛 ). Oczywiście wszystko zgodnie z zaleceniami lekarsko-położniczymi.

Dziś cały dzień męczą mnie mdłości i nie wiem czy to przedporodowa zapowiedź czy poranne mleczko mi mocno dokucza.
Jakie Wy miałyście przedporodowe objawy i ile przed porodem?

Jak na złość kupiłam półki, ale okazało się, że nie mamy już w domu kołków, aby je zamontować :/ , będąc w sklepie mówiłam, abyśmy je wzięli, ale w końcu ich nie wzięliśmy ( a to stopuje naszą pracę dekoracyjną i to co tworzy bałagan). Na dodatek zgubił mi się pedał od maszyny i nie możemy zawiesić firanek, bo wymagają skrócenia :/ . Mężul do pracy pojechał i do jutra trzeba czekać…a przychodzą do nas goście i mamy tylko czas do 12. Ech jak pod górkę to pod górkę.

Jedyne co się udało mi zgodnie z planem zrobić, to pranie ubranek na okres 0-3 miesiąca.
IMG_1098
I zawieszenie ich w szafie.
Cóż najwidoczniej tak miało być.
Trzymajcie kciuki, aby mimo tych trudności udało nam się załatwić wszystko w ten weekend.
Misako logo

P.S. Mężul nie wybaczyłby mi gdybym nie pochwaliła się Wam nowym, ukochanym kącikiem mojego Mężula 🙂 – szykuje się na pępkowe pełną gębą 🙂
SONY DSC

2 thoughts on “38 tydzień – 13/D-day – walka z chaosem…

  1. Anna pisze:

    Brzuchola mam takiego samego… ehh… ciekawe jak to ze mną będzie… (36tc… no… juz prawie 37 😉 )
    jak na żelazną sie wybieram… ciekawe… ale było by jakbysmy sie tam spotkały 😉

Skomentuj

