Czas rodzić, czas rodzić…

Ale jeszcze nie u nas…

Nasze milczenie, nie wynikło z rozpakowanie, dużo robimy w tym temacie 😛 i trochę nam mniej czasu na inne przyjemności pozostaje 🙂

Dziś zgodnie z zaleceniem lekarskim stawiłam się na IP w celu oceny dobrostanu płodu. Ku mojemu wielkim zaskoczeniu KTG miałam wykonane od ręki 🙂 i przez chwilę pomyślałam „ooo może wyjdziemy szybko”. TIAAA
Po KTG, cała seria badań nas czekała i tu niestety musieliśmy odbębnić ustawowo wymaganą kolejkę i po 3h trafiliśmy pod USG i na fotel.
Trzymałam ( z mamą) mocno kciuki, aby usłyszeć dobre wieści (bo choć na KTG skurcze były liche), to może jednak coś „w nas” się dzieje.

A skąd !!!

Doktor stwierdziła, że do porodu to nam daleko. Szyja długa i ledwo palec przepuszcza.
Dowiedzieliśmy się za to, że Nowy Człowiek, ma bujną czuprynkę na głowie. 🙂

Tak czy siak, wiadomo, że nie będziemy w 5% i się w terminie nie urodzimy…a więc czekamy i obserwujemy 🙂
A oto my w pełnej, dwupakowej krasie 🙂
40 tydzień

Misako logo

2 thoughts on “Czas rodzić, czas rodzić…

    • misakohime pisze:

      Wiesz co nie wiem do końca czy się boje. Jak o tym myślę to NIE, ale ostatnio puszczono mi taki program „Porodówka”, i powiem Ci, iż patrzenie na te rodzące miało dla mnie jakieś inne znaczenie (ich ból) niż np. 2 m-ce temu.
      Z jednej strony fragmentu już doświadczyłam w 34 tygodniu i wiem, że to BOLI, ale teraz jak o tym myślę, to pamiętam, że boli, ale nie jak bardzo.
      Więc pocieszam sie, iż to będzie na tej samej zasadzie a tu dodatkowo będzie piękna, mała, pulchniutka nagroda 🙂
      I chyba nie mamy Lucyno za bardzo wyboru, jak przez to przejść 🙂
      DUŻO zdrówka dla ciebie i maluszka :), czyli jak dobrze liczę to będzie noworoczne rozpakowanie 🙂 SUPER 🙂 najedz się dużo na wigilię :)))

Skomentuj

