Plany

Planując dziecko widziałam to tak : zachodze w ciąże tak, że rodze na wiosne, pracuje niemal do dnia porodu. Mam z niego super fotki i filmik. Płeć dziecka dziewczynka to żadnych róży nie nosi, chłopak żadnych błękitów. Brązy, zielenie to miały być nasze kolory. Aby to potwierdzić w 12 tygodniu kiedy znaliśmy płeć, złożyłam przyżeczenie oficjalne podpisane krwią i z ustawową próbką moczu plus porcją wymiocin : Nowy Człowiek w życiu różu nie włoży… Jak wiecie nic nie poszło zgodnie z planami…

20131221-105511.jpg

20131221-105538.jpg Ja i te moje szatańskie plany, kiedy się w końcu nauczę :/

One thought on “Plany

Skomentuj

