Mamine mleczko leczy, czyli mama to dobra knapja i apteka

To, że mleko matki jest najsmaczniejszym i najlepszym pokarmem dla brzdąca, napisano już wiele.
Co jednak dla mnie było zaskoczeniem, mleko też leczy 🙂

Nasza mała Chibi urodziła się z zapaleniem spojówek (albo złapała je zaraz po) w szpitalu leczyli nas antybiotykiem, który podział w sumie przez tydzień. Potem oczko znów zaczęło ropieć i łzawić. Będąc więc matką XXI wieku, sięgnęłam języka od Wujka Google . Dowiedziałam się, że niektórych krajach (Skandynawskich) zanim poda się lek, stosuje się MAMINE MLEKO.

Nie wiem jak dla Was, dla mnie to było szokiem.
Miałam spore obiekcje zanim małej kapnęłam mleczkiem w oczko. Idąc za Tracy Hogg, starałam się wstawić w buty mojej córki i jakoś nie było mi w smaku posiadanie mleka w oku.
Jednak się przełamała i DZIĘKI BOGU.
Oczko Chibi ślicznie się zagoiło. Stosowałam dodatkowo masaż spojówki.
Podbudowana tym sukcesem zaczęła szukać i czytać na co można tą darmową formę rehabilitacji jeszcze stosować. I jest tego całkiem sporo:

  • Odparzenie, ciemieniucha, trądzik niemowlęcy? Mleko mamy wykazuje właściwości antyseptyczne i łagodzące, dzięki czemu idealnie pielęgnuje skórę malucha i leczy wymienione przypadłości.
  • Również przesuszona skóra może być smarowana i nawilżana mlekiem kobiecym. Żaden środek pielęgnacyjny, nawet najbardziej eko, nie będzie tak przyjazny skórze dziecka.
  • można wspomagać zdrowienie poprzez aplikowanie mleka do nosa przy katarze, dzięki czemu łatwiej się oddycha, a składniki przeciwbakteryjne przyśpieszają powrót do formy.
  • Składniki z mleka pokonują także rota i adenowirusy
  • Mleko łagodzi poparzenia słoneczne, wpływa kojąco na bolące gardło, pomaga pozbyć się zaczerwienienia i opuchlizny oczu, wspomaga przy kaszlu.
  • itd.

Mleko ma też zastosowanie dla mam i starszych pociech 🙂 A jedne badania dowodzą, że może nawet leczyć raka! Kto by pomyślał, że takie coś niepozorne a takie skubane jest zdolne 🙂 Aż żal mi się robi, że niektóre kobiety rezygnują z tej formy karmienia z powodu wygody.
Powyższe i więcej znajdziecie na stronie DzieciSąWażne 🙂

MISAKO logo 2

2 thoughts on “Mamine mleczko leczy, czyli mama to dobra knapja i apteka

Skomentuj

