Bezkrytycznie

Wiem, że rodzice nie są obiektywni co do wyglądu dzieci. Jednak przyznajcie są dzieci ładne, tak że macie ochote je w reklamie pampersa oglądać czy kaszki (koarzycie te śmiejące się bomble?) no i dzieci hmmm normalne, bo przyjmijmy, że nie ma dzieci brzydkich. Kiedy byłam w ciąży i zobaczyłam Nowego Człowieka stwierdziłam, że jest ” taki sobie” czyt. Normalny, ale miss world nie zostanie. Teraz ja patrzę na Chibi, kurde coraz częściej stwierdzam, że ładne to dziecko zrobiliśmy! Ale jak mówie ponoć rodzice nie są obiektywni…

20140111-213542.jpg

4 thoughts on “Bezkrytycznie

  1. keepmymoments pisze:

    Hahaha jak delikatnie napisane ‚dzieci normalne’.
    Nie no przykro mi to pisać ale zdarzają się, chociaż rzadko takie widywałam, może ze dwa razy w życiu, dzieci nieładne. Oczywiście one z tego wyrastają (prawda?!).

    Nasz Toto też jest śliczny.
    Ale jak to napisałaś…
    rodzice się ponoć nieobiektywni;p
    No i co z tego;p

  2. aisinom pisze:

    Małe dzieci są po prostu kochane i słodkie, rzadko które są nieładne. Mają swój urok, swoje niemowlęce gesty i minki wobec których nie sposób być obojetnym. Ale już starsze dzieci potrafią byc i piękne i brzydkie i wtedy nawet rodzice potrafią być obiektywni. Nie trąbia o tym dookoła oczywiście, ale mają oczy i widzą. Nie kochają wtedy też mniej, po prostu widzą 🙂

Skomentuj

