Jak Misako Amerykę odkrywa

Przyznam się, że czasem sama się zaskakuję ( w tym przypadku mój opóźniony zapłon).
Odkąd zaczęłam karmić małą w pozycji na siedząco, cierpiałam na notoryczne przewianie pleców. Nie wiem dlaczego, musiało to trwać aż 7 tygodni, aż w końcu uświadomiłam sobie, że przecież są specjalne bluzki do karmienia i wcale plechów chłodzić nie muszę.
I tak ostatnio odkryłam, że nie ma sensu się ładnie stroić (więcej TU) więc ubranie zwykłej bluzeczki wielkim  grzechem nie będzie. Choć w sumie, chyba aż taka „zwykła i tandetna” nie jest 🙂
Grunt, że praktyczna 🙂
IMG_2279 IMG_2280

P.S. Jak widać ciążowy brzusio jeszcze jest 😛

MISAKO logo 2

4 thoughts on “Jak Misako Amerykę odkrywa

Skomentuj

