Matka w „teren” wpuszczona…

Misako, matki, w teren wpuszczać się nie powinno…
Całkowity brak konsekwencji, brak, brak, brak…i znów brak.
Ale jak można powiedzieć temu NIE????

article-2100104-11B33016000005DC-708_634x890

1. Jestem, również, kocią mamom więc ten wybór jest oczywistykotek

2. na to polowałam od pewnego czasu i postanowiłam dokonać zakup na przyszłość, choć nie wiem na jak odległą (rozm.74)

Zestaw

A wszystko co poniżej to wina Mamala
Więc jakbym wspominała, że się rozwodzę to Mamala będzie musiała mi zapewnić dach nad głową (mi i Chibi).
A więc top i sukienka z przeceny ZARA

IMG_2798IMG_2799

I sukienka ZARA , w której się zakochałam. A to wszytko dlatego, iż chciałabym, aby Chibi prezentowała taki „ala kennedy „styl jak już zacznie człapać na dwóch stopkach. Mam taką wizję płaszczyk trapez, pantofelki i rajstopki i mała opaseczka:
indeksA to to CUDO :
zara

Skomentuj

