Happy B-day Mummy

Rok temu miało się odbyć moje urodzinowe przyjęcie niespodzianka. Jednak w związku z „tragicznymi” wydarzeniami ostatnich tygodni, Mężul wyczuł, że nie w smak mi żadne niespodzianki i ujawnił szczwany plan.
Były we mnie sprzeczne emocje, z jednej strony chciałam zapomnieć, z drugiej bałam się, że ktoś niechybnie poruszy temat dziecka.
A jeszcze z trzeciej, cały czas bolał mnie brzuch.

No właśnie TEN brzuch.

Bolał i to mocno. Myślałam, że tak, to jest po…utracie dziecka, a z drugiej strony czułam jakby los na złość ciągle chciał mi przypominać co straciłam.

W końcu Mężul miał dość .
Poszliśmy przed imprezą do ginekologa.

Rok temu miałam mieć przyjęcie niespodzianka
Miała być impreza w mojej ulubionej, greckiej knajpie.
Miał być mój ulubiony tort z Sowy
Miały być prezenty.

Nigdy nie byłam na tym przyjęciu.
Nigdy nie zjadałam tego tortu.
Nigdy nie dostałam tych prezentów.

Nigdy nie uczciłam tych urodzin.

A mimo wszystko były to najpiękniejsze urodziny mojego życia.

„Dziecko nadal tu jest. Widzi Pani ten punkt? To serduszko bije”

Happy birthdays mummy

MISAKO logo 2

5 thoughts on “Happy B-day Mummy

  1. radoshe pisze:

    U mnie to samo. Dwa badania USG, a pomiędzy nimi dwa najdłuższe tygodnie w życiu.
    Nie miałaś imprezy, ale prezent najlepszy z możliwych:)
    Wszystkiego najlepszego Misako:)

Skomentuj

