Skup, zamiana, serwis, oddam

Czyli jak posprzątać mieszkanie o 3 nad ranem.

Dawno tak nie miałam, chyba od baby blues. Ale jak przysięgam, jeśli byłaby kimś innym niż moim dzieckiem skopałabym jej tyłek i wystawiła na balkon.
20140324-142733.jpg
Młodzież od pewnego czasu uskutecznia pobudki w nocy co około 3h. Spoko, da się przeżyć, chodzę jak zombi, wyglądam jak po ciężkiej chorobie, ale spoko. Macierzyństwo jest piękne.

Dziś jednak dziecko przegięło.
Pobudki co 1,5h, w tym 50 minut pisków, płaczu i gadania.
No ja pierdole…dziecko…

O  3 miałam dość. Miałam ochotę ją wystawić za drzwi, nie wstydzę się tego mówić, jestem człowiekiem, a dziecko przeprowadza zamach na moje estestwo. Czułam się jak potrącona przez samochód, a wystarczyło, że znikłam jej z pola widzenia i był mega ryk…
Wbrew mojemu instynktowi, musiałam uciec.

Obłożyłam Glona poduszkami, obrzuciłam ją zabawkami, zamknęłam w sypialni i…….poszłam sprzątać.

Musiałam się gdzieś wyżyć.

I co mnie w tym wszystkim wkurwia najbardziej???? NO CO< NOC CO!!!!!!
Że na tego małego terrorystę nawet nie potrafię być zła. Walnie banana od ucha do ucha i jak tu kurwa wykończony człowiek ma być zły?! NO JAK???

Macierzyństwo jest niesprawiedliwe.
MISAKO logo 2

Migrena zaczęła się o 1, a o 3 chciałam, kurde sama nie wiem co chciałam.

11 thoughts on “Skup, zamiana, serwis, oddam

  1. Świat się kręci wokół Lenki pisze:

    Wpadnij też do mnie w nocy posprzątać 😀 byłabym przeszczęśliwa 😀 a tak serio to z dzieciorami czasem źle ale jak mamy się z nimi rozstać na cały dzień jest jeszcze gorzej.

Skomentuj

