Czy wiesz…a może….

Czy macie czasem takie chwile, kiedy leżycie w łóżku i się zastanawiacie.

Kiedy przez waszą głowę przebiega milion myśli, milion opcji, milion scenariuszy.
I przez chwilę zastanawiacie się…’a może?’


A może, gdybym tego nie zrobiła…
A może, gdybym nie wykonała tego telefonu…
A może, gdybym się nie zgodziła…
A może…

Odgrywacie scenariusz życia, którego nie ma, życia które być mogło.
Zadajecie sobie pytanie, a może…

Czy mogłabym być szczęśliwsza…
Cczy mogłabym zabrnąć dalej, bardziej się spełnić zawodowo, poznać kogo innego, poznać inne szczęście…

A może…

A może gdybym wtedy wyjechała na program szkoleniowy…
A może gdybym zaaplikowała, tak jak chciałam do Oxfordu…
A może gdybym tego dnia nigdy nie użyła GG…
A może gdybym nie pozwoliła ponieść się uczuciom…
A może gdybym powiedziała w tej japońskiej knajpie nie…
A może gdybym test zrobiła 3 dni później…
A może gdybym nie zgodziła się na indukcję…

Czasem w chwilach kiedy, to życie, moje życie, mnie przytłacza zastanawiam się, czy ta inna ja, byłaby szczęśliwsza, ta inna ja, którą kreowałam przez całe życie, szlifowałam jak najznamienitszy projekt artystyczny, ta ja, która nie poddała by się uczuciom, ta ja która nie wierzyła w małżeństwo, rodzinę…

Czasem zamykam oczy i ją widzę…

Czasem tych oczu nie chcę otwierać.

Ale i w tym życiu czasem oczu nie chcę zamykać.

Ciekawe co robi tamta ja…ciekawe czy ją ciekawi, co robię ja.

MISAKO logo 2

Skomentuj

