Misa’fiarka czyli Misako Szafiarka

Moda to sposób na wyrażenie siebie, moda to życie, moda to cel…i dla nie których wstęp na ściankę.

Zdjęcie z wspaniałego bloga kaszkazmlekiem Czyli Zoja i Blanka :)

Zdjęcie z wspaniałego bloga kaszkazmlekiem
Czyli Zoja i Bianka 🙂

…..dobra co ja pierniczę. Kto jak kto, ale ja na modzie się nie znam.

Mam dżinsy, które kupiłam jako nastolatka, ciuchy zmieniam może raz na dekadę notorycznie kupując wszystko w kolorze brąz i czerń. Dla mnie moda to przede wszystkim wygoda.

Jasne łaknę stylu jak Kaszkazmlekiem. Za każdym razem oświadczam, że właśnie TAK chce się ubierać i ubierać Chibi, ale wchodzę na stronę i cena 130 zł za bodziaka mnie zabija. A wszelkie słabości i ‚a może zainwestuje’ mój Mężul morduje swoim spojrzeniem i groźbą zablokowania mi karty 😦 – a masz babo za wspólność ustawową.

Tak więc póki co stawiam na znaną mi tanią wygodę.
I właśnie tym się chciałam z Wami podzielić, bo ja się zakochałam.
Jak już nie raz wspominałam moja córka trenuje (na mnie), aby osiągnąć olimpijskie złoto w usyfianiu matki. Nie wiem jak, ale zawsze każda wydzielina jej ciała trafia na matkę.
Będąc wielką przeciwniczką prania i prasowania obrałam nową taktykę – dużo bluzek !!!
Szukałam, szukałam i w końcu znalazłam tanie, NAPRAWDĘ fajne bluzki do karmienia. I szczerze mówiąc zakochałam się w nich i teraz mam ich z 20 (nie przesadzam).
Oczywiście jak zwykle, uratowała mnie moja ulubiona bielizna-anna.pl

Bluzki kosztują grosze, bo z długim rękawkiem 39,90 a z krótkim 36,90 zł. Nakładka umożliwiająca karmienie jest genialna! Śmiało można karmić, no wszędzie, i nie pokazywać niczego.
 SZCZERZE POLECAM MAMOM KARMIĄCYM !!!!
Jako, że modelka prezentuje się w nich lepiej niż ja (fadł brzuszny) pokaże wam bluzki, które ja mam 🙂 i dodam, że to kilka z szeeeerokiej palety barw
bluzki do karmienia

 

 

MISAKO logo 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 thoughts on “Misa’fiarka czyli Misako Szafiarka

  1. Bożena Jędral pisze:

    Niektóre cyny mnie również przyprawiają o zawał, bluzek do karmienia już nie potrzebuję, ale jak dziś wyciągnęłam moja dżinsową bluzę wranglera sprzed 15lat syn ogłosił, że wrzuci mnie na stronę „ciuchy po domu”, chyba czas na wymianę garderoby nadszedł…

Skomentuj

