5 rzeczy, które bym powiedziała ciężarnej Misako (5 things I will tell pregnant Misako)

Bardzo popularne są teraz TAG’s.

I jak ja, nie lubię ich ogólnie to Jessica molestuje mnie od 3 miesięcy, abym go zrobiła (sorry sweety but you are pain in the ass but still love you :*)

No więc zasada jest taka. Są pytania, a na nie trzeba odpowiedzieć. Proste jak budowa cepa, jak robienie jajecznicy czy sporządzenie umowy spółki prawa cywilnego.

A więc do dzieła

5 rzeczy, które powiedziałabym ciężarnej Misako (znaczy sobie czyli mi)

1. NIE PLANUJ. NICZEGO!!!!!!! Pozwól życiu pisać scenariusz.

2.Nie panikuj, nie każdy objaw musisz analizować, zgłębiać i rozszyfrowywać. Oddychaj. Wrzuć na luz Misako. Wszystko będzie dobrze. I na litość boską dziewczyno nie czytaj forów internetowych, ustaw sobie blokadę na słowa „poronienie” „poród przedwczesnych”.

2.Indukcji mówimy nie !!! A bynajmniej temu jej fragmentowi serwującemu pod rząd dwie dawki oksytocyny.

3.Poza brzuchem jest też związek. Randkuj, szalej, chodź do kina, na sushi, kalmary, „K.F.C” ( 😉 ) całuj, przytulaj, zrzędź, żartuj sobie z, ROZMAWIAJ z Panem U.

4.Nie poznawaj płci dziecka, oszczędzisz mnóstwo kasy!!!

5. Misako ciesz się tą ciążą. Cholera dziewczyno zasługujesz na to. Delektuj się kopniakami, brzuszkiem i tym wspaniałym stanem. Dwupaki rządzą !!!

A wy, co byście sobie powiedziały?

Ach zapomniałam bym. Muszę wyznaczyć 5 kolejnych ofiar Teorii Tłumu 🙂
A więc
Yduu z jej Polsonem
KeepMyMoment z jej Toto
Radoshe z słodką Matyldą
Matka Wyluzuj , kobieto co TY byś sobie powiedziała 😀 , jak byś się wyluzowała
Matka Prezesa i jej pędziwiatr
TurkućPodjadek – choć dziewczyno Ty, w mojej opinii to możesz sobie tylko mówić, „Nie przejmuj się zrobisz tak piękne dziecko, że nic się poza tym nie liczy ;)”

no i Jadźka, choć nie sądzę, aby kto jak kto nie był w ciąży na luzie, jak nie Jadźka

 

Yduu KMM, jak wiecie o Polsonie i Toto, a razem to już w ogóle, nie da się powiedzieć jednego zdania :*

11 thoughts on “5 rzeczy, które bym powiedziała ciężarnej Misako (5 things I will tell pregnant Misako)

  1. Matka Wyluzuj! pisze:

    Wstrzeliłaś się z postem. Kilka dni pracowałam nad tekstem skierowanym do moich ciężarnych czytelniczek. Zaplanowałam opublikować go rano. Poniekąd będzie właśnie odpowiedzią na Twoje „wyzwanie”.

    Już sam tytuł mojego blogu traktuję jako przesłanie do samej siebie. Z tym że ja z góry wiedziałam, że będę musiała na początku przejść cały ten etap niewyluzowania, że to mnie nie minie, że będę przejmowała się każdą głupotą i już. Ale też wiedziałam, że to tylko do czasu i że samo odpuści.

Skomentuj

