Mama ma Smart-fona :)

Bardzo długo nie przeszłam z usług analogowych na cyfrowe. Kiedy wszyscy moi znajomi, mąż ba nawet mama, śmigali paluchami po ich dotykowych smartfonach, ja nadal dumnie dzierżyłam moją Nokię. Nokie z klawiaturą, wielkości kromki chleba, bez internetu, z kiepskim aparatem i tak genialną w swojej prostocie. Nokie, która przeżyła nurkowanie w kiblu, upadek z pierwszego piętra.

I wtedy trafiłam do szpitala. Po drugim dniu umierałam z nudów, nie miałam ochoty czytać (zresztą po 20 tygodniach leżenia przeczytałam już praktycznie wszystko co miałam w domu) i wtedy trafił do mnie ON. Mój pierwszy Smartphone, mój Iphone. I przepadłam. Teraz nie potrafię już bez niego żyć, bez jego aplikacji i Internetu.

Dziś chciałabym podzielić się z Wami aplikacjami ciążowymi, które uwielbiałam będąc sama w ciąży. Ja korzystałam z nich w systemie ISO, ale z tego co orientuje się dostępne są również w Android

Pregnancy ++ health parenting

indeks

 

 

To moja pierwsza aplikacja (która do dziś stara mi się wcisnąć ciążę 🙂 )
Wpisywałam w nią wszystko począwszy od wagi, objawów. Jest też ona doskonałym dziennikiem ruchu czy na finale skurczy. Aplikacja posiada fajną szatę graficzną, zdjęcia płodu w 2D, 3D, porównanie wielkości dziecka. Możliwość prowadzenia diagramów. Do aplikacji można wklejać swoje zdjęcia.
To była moja ulubiona aplikacja, spodobała mi się na tyle, że zakupiłam ją w wersji pro.
Obecnie nastąpił jej facelifting .
Szczerze polecam.
IMG_5803pregnancyapp320140602-142242-51762575.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Moim ulubiony jej elementem było zdjęcie dziecka w brzuchu:

20140602-143013-52213554.jpg20140602-143013-52213298.jpg 20140602-143013-52213061.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

BabyBumpimages.44

 

To kolejna aplikacja, z której korzystałam. Jest prosta w obsłudze. Umożliwia przy każdy tygodniu umieszczenie zdjęcia naszego brzucha. Można uzyskać w niej informację o tygodniu ciąży, rozmiarze dziecka. Dowiedzieć się o objawach.
9389316-1363790280423 9389318-1363790280423 12312925-1387802528746

 

 

 

 

 

 

 

 

 

What to expect – pregnancy
indeks.jpgpreg

 

To aplikacj skorelowana z stroną Ask Heidi Murkoff, Jeśli o niej nie słyszeliście, to autorka legendarnego What to Expect When You’re Expecting, poradnika dla rodziców oczekujących, który od 1984r. jest bestsellerem wg NYT.
Sama aplikacja jest również fajna. Posiada opis co się dzieje z dzieckiem w danym tygodniu. Zapewne widzieliście, ją u mnie nie raz na blogu. Wskazuje podziałkę ile tygodni za nami, ile przed nami. Dzięki czemu dokładnie wiemy, w którym momencie ciąży jesteśmy. Do aplikacji można wklejać swoje zdjęcia.

Oczywiście wszystkie te aplikacje są darmowe, choć istnieje opcja ich rozszerzenia za opłatą.

A wy korzystałyście z jakiś aplikacji w swojej ciąży?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4 thoughts on “Mama ma Smart-fona :)

  1. Dominika pisze:

    Też miałam swoje aplikacje ciążowe , kilka, oddzielna do skurczy, przydała się ! Potem miałam taką do karmienia piersią. Wszystko na androidzie, Teraz już na ios będzie kolejne, tzn jak się zdecydujemy 😉 Aplikacje świetna sprawa !

Skomentuj

