Półka, trochę inaczej…

Kiedy zobaczyłam zakątek Gai, z miejsca zakochałam. Wiedziałam, że muszę coś takiego stworzyć w przestrzeni mojej Chibi. Wyzwanie zostało przed mną postawione, jako iż sam pokój, który pokazywałam już TU, jest urządzony w innym klimacie musiałam znaleźć swoisty kompromis.

Jedno było pewne muszę mieć taką półkę na książki.
hubsch 06

Dzięki Monice z kaszkazmlekiem (Agata dzięki, że nas poznałaś!) odkryłam wspaniały WoodSzczęścia i jego magiczne cudeńka. W tym wspomniany w KM regalik.

DSC_98761-e1391466952348
DSC_9883-e1391467002420oraz w jego drugim wydaniuIMG_4310-e1388101782107

Byłam już niemal w procesie finalizacji zamówienia, kiedy odezwało się do mnie Scandiconcept.
Magiczne katalogi, piękne aranżacje i niesamowity gust właścicielki spowodowały, iż powędrował do nas ten jeden, WYBRANY.
A wybierać, muszę powiedzieć było z czego, co oczywiście nie ułatwiło nam życia. Firma Hübsch, tworzy takie cuda, że zainspirowała całkowitą re-aranżację naszego mieszkania , a ostatnia awaria – (więcej o niej TU) postawiła kropkę nad przysłowiowym „i”.
p,ołka półkapółki

Efekt jaki osiągnie nasz książkowy zakątek pokażemy niedługo.
Póki co zostawiamy was w tym pięknym klimacie…

Skomentuj

