Bella Happy 3d Flexi System

I w nasze łapki(przyjrzyjcie się zdjęciom) i na nasze zadki znów trafiła Bella Happy! I jak z używanej 3 byłam delikatnie mówiąc rozczarowana, to 4 mnie zaskoczyła. Nie wiem czy to jakiś specjalny „model” Belli, jednak jest  zupełnie inny od swojego młodszego brata.

20140805-112948-41388904.jpg Po pierwsze i najważniejsze nie jest wypełniony wkładem przypominającym napchaną watą dziurę, a posiada klasyczny, płaski wkład w kolorze miętowym tzw.magic green (wg.opakowania). Znajduje się on w przedniej i środkowej części pieluszki. Trudno mi ocenić czy brak jego na zadku może powodować przecieki, bo obecnie moje dziecię sypia tylko na brzuchu. Jednak ta zmiana to jak nauczenie się przez Belle romulańskiego, a przecież Romulanie nie mają z nami przyjaznych kontaktów, brawo Bella!

20140805-113532-41732719.jpg
Co pozostało bez zmian to dość nie przyjemna wierzchnia warstwa, która szeleści jak szpitalne prześcieradła. No dobra może trochę przesadzam, ale do Premiumek to trochę daleko. Nie zależnie Producent zapewnia, że świeże powietrze do zadka dociera. Jest też „odour STOP”, ale bądźmy szczerzy pewne odour są nie do zatrzymania.

20140805-114310-42190431.jpg

Mimo wszystko jestem Bella Happy 3d Flexi System bardzo pozytywnie zaskoczona i szczerze dam im 3 smoczki, a niech im będzie za innowacje i cenę (ze op. sztuk 12 zapłaciłam nie całe 9zł) 4!
Na pewno Bella jest dobrym zamiennikiem na chudsze dni maminego portfela.

TEST SMOCZKA:
smoczki4

4 thoughts on “Bella Happy 3d Flexi System

  1. agacia336 pisze:

    Hehe, „odour” to juz zalezy od dziecka. Od mojej corki juz z daleka bylo „czuc”, ze wykrecila nr.2. Natomiast synkowi musze zajrzec centralnie do pieluchy, bo czasem nawet wachajac centralnie jego zadek (przez pieluche oczywiscie) nie jestem pewna czy narobil cos czy nie. 🙂

  2. Yduuu pisze:

    wiesz Matka, że ja je używałam, ale jakieś za grube, plus, że mają fajne wypełnienie i są takie naturalne, ale to jak z bellą i konkurencją, zawsze biorę te na a.

  3. Oranea pisze:

    Muszę wypróbować tych 4-rek. Używaliśmy dotychczas rozmiar 3, chociaż też nie przez cały czas. Były spoko, ale oczywiście bez zachwytów. Ale dla mnie pielucha to pielucha – nie przywiązuję się. Jestem jednak ciekawa rozmiaru większego. Przyznam, że wolę gdy jednak przez pieluchę czuć conieco, bo mogę od razu interweniować a nie dać się zaskoczyć przeciekom. 😉

Skomentuj

