Torba wózkowa

Odpowiadając na tag Antonovki (Świat wokół Tosi) informuje Was, co posiadamy w mobilnym centrum zarządzania, oczywiście toboły nosimy również w koszu od wózka, drugie tyle w samochodzie, coś tam mam jeszcze w torebce .
Ogólnie życie nauczyło mnie, że muszę być gotowa NA KAŻDĄ okoliczność i każde warunki.

20140923-184546-67546661.jpg20140923-184547-67547573.jpg

 20140923-184549-67549519.jpg 20140923-184548-67548437.jpg

Zawsze mamy szmatki na przebranie, każdą opcję nakrycia głowy od opasek po czapki. Jakieś szybkie przekąski. Sprzęt do karmienia, jak przyjdzie kupić nam awaryjny słoiczek. Miarkę do mleka modyfikowanego (nosimy w małych saszetkach jedną porcję). Zmienny jest rodzaj napoju. No i oczywiście nie odłączny pamperland 🙂

No i nieodłącznie wszędzie towarzyszy mi mój, one and only:

20140923-185730-68250422.jpg

Celuje w
Mamala – Ala daj powód do hejtów
Buuba i O matko– dajcie powód do zazdrości 🙂
RadoShe – pewnie ma torbę równie piękną co córkę
KeepMyMoments i Yduu– choć one pewnie w takie banały się nie bawią :DDDD

3 thoughts on “Torba wózkowa

  1. keepmymoments pisze:

    Misako końcówką mnie rozwaliłaś.
    Ja to nie mam o czym pisać bo takowej torby nie posiadam odkąd toto jest mniej wymagający.
    Miałam ale mi się porwała. Nie inwestowałam w nową.
    Jak idę gdzieś ze stworem to pcham w kieszenie swoje albo jego:D
    Nie no, żartuję, w swoje tylko;p Właściwie to teraz zabieramy co raz mniej rzeczy. Alleluja!

    Pamiętam wyjście do sklepu czy na spacer …. i torba jak na wyjazd tygodniowy. By tak jak Ciebie nic mnie nie zaskoczyło;p
    Teraz idzie z nami tylko niekapek i kamizelka w razie zimna (wiadomo wyspy;/).

    ciągle pamiętam ten Twój podgrzewacz do chusteczek nawilżanych hahah
    nawet znajomym o tym opowiadam, ku przestrodze wyprawkowego szału:)))

Skomentuj

