Stay toon

Moi drodzy na chwil kilka, na chwil parę, muszę zniknąć. Muszę zrealizować zobowiązania życia, a wirtualna świat zabiera mi za dużo czasu jak na tą chwilę. Muszę ograniczyć dostęp do blogowania i fejsa…nie no dobra przesadzam, od fejsa chyba mi się nie uda. Czytam Was regularnie sporo i sporo mi to czasu zajmuje. Kiedy wrócę postaram się nadrobić to, co się u Was zmieniło i mam nadzieję, że nadal będziecie z nami.
Na ten czas zostawiam Was z fragmentem mojej czytelni, czyli moje the best :

Jadźka– matka chrzestna Chibi, autorka sławetnego wyznania o miłości, tęczy i normach unijnych. Must have każdego rodzica.

Yduu i Keep My moments – jeden byt w dwóch ciałach, jeśli kiedyś Polson i Toto się spikną nastąpi zagłada naszego gatunku, takiego jakim go znamy. Do dziewczyn wpadam w chwili zwątpienia (a jest ich wiele) popatrzeć, że inni mają modele bardziej wymagające, od razu mi lepiej. Na Insta Yduu serwuje takie potrawy Poslonowi, że chowam się za każdym razem pod dywan, którego nie mam, moje wielka inspiracja.

FLowMummy – moje nie dawne odkrycie, acz każdy wpis jest jakby wyjęty z mych ust. Mam wrażenie, iż jak Flow zobaczę to jakbym w lustro spojrzała, nie podzielnie jednak zawsze będzie nas dzielić stan inwentarza.

O matko i Świat wokół Tosi – kucharskie mistrzyni, za każdym razem się do nich wpraszam.

Matka Prezesa i Z perspektywy brzucha – choć każda z dziewczyn doświadczona została inaczej, MP wcześniactwem synka, a Zuzoon błędem okołoporodowym, to łączy je jedno. Niesamowita siła. Piękne, bez chusteczek nie wchodźcie

Matka Wyluzuj , Matka Debiutująca , Mama nie z wyboru , Z życia wzięte – polecam szczerze za ich unikatowy, czasem cięty, czasem ironiczny język

Kaszka z Mlekiem , Szafa Tosi  – za widoki, za zdjęcia i produkty. Przenoszę się u nich w inny świat.

Jeśli nie wrócę znaczy, że mózg mi się rozlał.

Do zobaczenia.

IMG_0719.JPG

8 thoughts on “Stay toon

    • Misako pisze:

      Jak mogłam o tobie nie wspomnieć, wybacz nie wyspanie:
      Matka Prezesa i Z perspektywy brzucha – choć każda z dziewczyn doświadczona została inaczej, MP wcześniactwem synka, a Zuzoon błędem okołoporodowym, to łączy je jedno. Niesamowita siła. Piękne, bez chusteczek nie wchodźcie

  1. Przemysław pisze:

    „Jadźka” i „Świat wokół Tosi” – blogi naprawdę warte polecenia. Też czytuję, też zaglądam. Poczucie humoru Jadźki wprost powala. I to fajne, lużne podejście do macierzyństwa. A przepisy ze „Swiata wokół Tosi” nie raz sprawdzane są przez moja znajomą. I są naprawde okej, potrawy są smaczne, bardzo smaczne.

Skomentuj

