I love my blog – do I?

Na spotkanie z dziewczynami jechałam pełna nie pokoju… Dobra ściemniam, największym problemem było zwleczenie tłustego zada z ciepłego łóżka w sobotni poranek. A następnie doprowadzenie facjaty do stanu używalności, zaznaczam że nie stosuje prawie kosmetyków, z prostej przyczyny- mi nie umiat (co okazało się błędem, bo wory pod oczami miałam jak cholera). Tak więc zwlokłam, odżyłam czas w drogę!!! Ale zaraz zapomniałam, KIEROWCA! Nazad do sypialni po Mężastego, który przywitał mnie skromną łaciną i wyraził swą opinie o wczesnym sobotnim wstawaniu. No to wek z chaty, póki dziecko śpi!
Plan był następujący, jedziemy do Inowrocławia, ja uderzam w ploty i się pre-leguje (o tym zaraz), Mężasty ??? Yyy wobec niego nie było konkretnych planów, zajeżdżany do Maka, aby nie było że miasta nie zwiedziliśmy i dzida na chatę, na wieczorne karmienie i ulgę dla mnie i yhm no wiecie

Mamala za moją niespodziewaną zgodą (i dziwnym trafem inicjatywą) uczyniła mnie prelegentką spotkania, spokojnie po autografy nie co się jeszcze ustawiać. Mą, skromną, rolą i osobą miałam przybliżyć meandry polskiego prawa promocyjnego. Ale o tym ,znów, potem (lub wcale jak zobaczę co o mnie napisano).
Muszę na wstępie powiedzieć, Ala z Mamala i Patrycja z Matka(nie)Polka przeszyły same siebie. Nie wspomnę, że okazały się równie przemiłe jak w blogowym świecie.
DZIEWCZYNY SZACUNEK. Wszystko było dopracowane, dodrukowane i dopieszczone.
IS_DSC_8963 IS_DSC_8961

Ja jechałam na imprezkę z nastawieniem na potężne ploty i przyznam się, że zostałam zaspokojona. Choć muszę przyznać, że po historiach Beaty z Tam jedziemy, jedyne o czym myślałam, to to, że Chibi przykuje do grzejnika i z domu nie wypuszczę. A okraszona pikantnymi doświadczeniami  Oli stwierdziłam, że gówniary na żadną kolonie nie puszczę.
IS_DSC_8991 IS_DSC_9011  IS_DSC_9025 IS_DSC_9032 IS_DSC_9215

W trakcie zostałyśmy zabawione „pokazem mody” i nogi Patrycjitaknieidealni poważnie zaburzyły moje poczucie wartość. Zresztą zobaczcie sami.
IS_DSC_9038 IS_DSC_9041 IS_DSC_9049 IS_DSC_9102

A to TE NOGI (kochana szacunek)IS_DSC_9132 IS_DSC_9161 IS_DSC_9173

Dodatkowo nawiązałam kontakt z Koszulove.com .
Dziewczyny zorganizowały niebotyczne ilości „prezentów”. O nich jeszcze napiszę, ale naprawdę przy kilku pozycjach zaniemówiłam.

IS_DSC_8960

IS_DSC_8964

IS_DSC_8965

Przy okazji udało nam się wesprzeć fundację Feniks. Mamy nadzieję, że przekazana, całkiem nie mała kwota, pomoże jego podopiecznym.
IS_DSC_9355 IS_DSC_9393

Najedzona, napojona, zasłodzona fenomenalnym tortem sturlałam się z puchatego siedzonka i razem z Anią z Alexanderkowo i Mężastym powróciłam do domu.

IS_DSC_8962 IS_DSC_8979 IS_DSC_8980 IS_DSC_9281 IS_DSC_9283 IS_DSC_9357
Było to moje pierwsze doświadczenie tego typu i jestem pod ogromnym wrażeniem. Kto nie był, niech żałuje. Liczę na powtórkę za rok.
DZIEWCZYNY DO ZOBACZENIA i USŁYSZENIA w blogosferze ❤
IS_DSC_9403

❤ I truly love my blog ❤

17 thoughts on “I love my blog – do I?

  1. Patrycja pisze:

    Misako bardzo miło było Cię poznać i niezmiernie żałuje, że nie udało mi się pogadać więcej face to face- ale wierzę, że jest to do nadrobienia 😉 Świetny i bardzo pomocny wykład- także duże dzięki 🙂 A teraz wrzuta… ;p Czy moje mimowolne pokazanie tego powyżej nóg nazywasz pikantnym doświadczeniem i przez to biedne dziecko nie pojedzie na kolonie? 😀 No i właśnie… czy ja jestem Gosia, czy Patrycja? Bo już sama zwątpiłam 😀 Serdecznie pozdrawiam 🙂

  2. 4-us-only pisze:

    Fajnie było spotkać się w realnym a nie tylko wirtualnym świecie 🙂 Mam ogromną nadzieję, że spotkanie organizowane przez Alicję i Patrycję będzie cykliczne. Pozdrawiam Cię gorąco !!!

    Ania

  3. Agni pisze:

    Przybyłam tu z polecenia Takiej Sobie Matki, żeby zapoznać się troszkę z twoją historią. Faktycznie, pewne sceny z życia uczą nas niezwykłej pokory.
    PS: a pomysł spotkania blogerek super, mam cichą nadzieję że może kiedys też się na jakiś zalapię 🙂 pozdrawiam

Skomentuj

