#lepszy poród

Jakiś czas temu wzięłam udział w akcji #lepszyporód .
Jest to inicjatywa mam polegająca na wysyłaniu kartek z opisem i doświadczeń z porodu, tych złych, ale też tych dobrych. Dziewczyny przygotowały też ankietę, w której chcą sprawdzić w jakim zakresie jest łamane prawo na porodówkach. Akcja odbija się echem po fejsie, a dziewczyny już kilka razy były w telewizji śniadaniowej.

Czemu tu o tym piszę?
Ano może ktoś z was o tym nie wiem, może znacie kogoś kto powinien podzielić się swoim doświadczeniem, zgłosić swoją kartkę, opowiedzieć swoją historię. Jesteśmy ziarnkiem ryżu w miseczce, ale czasem to właśnie jedno ziarnko potrafi przechylić szalę.

Moje doświadczenia z porodu znacie. Dla mnie była to trauma i koszmar. Nie poznałam cudu narodzin. Ciąża i to doświadczenie definitywnie pogrzebały moje marzenie o trójce dzieci. Ale mam nadzieję, że dla innych to będzie CUD, bo wiem, że tak być może, poród może być pięknym doświadczeniem…
Musimy walczyć o nasze prawa!

5 thoughts on “#lepszy poród

  1. NANA pisze:

    Świetna inicjatywa!! Sama marzę o założeniu dużej rodziny, jeśli będzie mnie tylko stać chciałabym mieć 3-4 dzieci. Jednak wizja porodu nadal jest dla mnie przerażająca.

    • Misako pisze:

      uwierz mi nie jest tak źle, znaczy masz ochotę się powiesić na wężu od prysznica z bólu, ale się to naprawdę zapomina 🙂 oby zycie umożliwiło ci spełnienie tego pięknego marzenia 🙂

Skomentuj

