Blogerki mogą zniszczyć ci życie

Tak mniej więcej 3 lata temu nie wiedziałam co to jest blogosfera. Gdzieś tam czytałam fanfiction, przez moje znudzone oczy przeszedł jakiś ‚pamiętnik’. Ale nigdy nie sądziłam, że bloggerki będą w stanie zniszczyć mi życie.

27

Zaczęło się niewinnie, inspiracje wnętrzami, tablice na Pinterest. Potem spotkałam Monikę z kaszkazmlekiem. Przez Jadźkę poznałam kolejne. Mamalla i Matka NiePolka ściągnęły mnie na blogerskie spotkanie i wpadłam, jak śliwka w kompot.

Odkryłam cudne wnętrza, piękne kolekcje, unikatowe zabawki, złote krople na szarym tle, liskowe podkolanówki, stożkowe kredki, no i je. Wspaniałe, kreatywne, twórcze i zdolne. Je, tworzące piękne zdjęcia, stylizacje. Zapierające w dech i za każdym razem powodujące, iż mam ochotę sięgnąć po wałek malarski i przemalować mieszanie na biało, za przykładem Pastelowych Migawek, kupić pastelowe sprzęty i zaprzeczyć dotychczasowej teorii ‚wszystko chowam, aby nie było syfu’ z Mrs Polka Dot, która swoją drogą tekstem „Szczerozłota” i „Córeczko” zdobyła moje serce. Uwielbiam śmiać się z tekstów Pudełko Mamy czy Matki Debiutującej, i pozostać w wymiocinowej solidarności z Make One Wish.Z zapartym tchem kibicowałam Wronkowej i Mommy Draws, kiedy w ich brzuszkach zamieszkał nowy lokator. Tak inna Bakusiowa, jest mi za razem tak znajoma, podobnie jak Baby in House. A Flow Mummy to chyba ma jakieś połączenie synaptyczne ze mną, bo nie ma możliwości, aby ktoś, wyrażał dosłownie każdą twoją myśl. A to tylko wierzchołek góry lodowej blogerek,które obserwuje (patrz na lewo).

Nie byłoby to aż takie niebezpieczne, gdyby ich słowa tylko na mnie wpływały. O nie, nie one musiały mnie zarazić, pokazać te wszystkie cuda. Te niebotycznie drogie, ale genialne ubranka. Mnie, zakupoholiczce! Tu pokazuje paluchem Nanuszke , GlammBaby i Szafę Tosi. Musiałam poznać WoodSzczęścia. Musiały mnie rozkochać w tych minimalistycznych, skandynawskich wnętrzach, po prostu musiały.

I teraz mam za swoje, mam!

I będąc lojalną, w zakresie solidarności jajników mówię wam, ostrzegam, blogerki mogą zniszczyć Wam życie. Tak jak zniszczyły i mnie dnia dzisiejszego:

„Misako, jak boga kocham, jak zobaczę jeszcze jednego kuriera to się z tobą rozwiodę”.

 

Tak więc rozwodzę się….bo czekam na kolejne 3 paczki…a wszystko to wina blogerek.

16 thoughts on “Blogerki mogą zniszczyć ci życie

  1. Matka Poli pisze:

    Faktycznie to blogowanie, to bardzo wciągająca sprawa. Hmm, dobry tekst, muszę przemyśleć swoją obecną sytuację, bo zakupy jeszcze mi się nie udzieliły… Może powinnam się wycofać, póki czas… hehe… pozdrawiam

  2. Pudełko Mamy pisze:

    Dziś to Ty mnie rozbawiłaś 😀 Strasznie mi miło być wśród tych wszystkich znienawidzonych blogerek 😉 Znam je! I też przeklinam. Często z zazdrością 😉 Żeby nie było… Ciebie też! Za talent do pisania. Za to jak chwytasz myśli i ubierasz w słowa. Ściskam Cię mocno :*

  3. Kamil pisze:

    Czeeeesc 🙂 Twoje wpisy są naprawdę bardzo, ale to bardzo klimatyczne 🙂 Tak bardzo wyczuwalnego klimatu nie da się poczyc na zadnym innym blogu w polskiej sieci, przynajmniej na zadnym, który bym znal osobiscie 🙂 Dzieki za to co robisz, no i pisz dalej, więcej i czesciej, bo naprawdę masz do tego wielki talent oraz predyspozycje 🙂

  4. Kazimierz pisze:

    Hej 🙂 Bardzo się ciesze, ze dane jest mi czytac Twoje teksty 🙂 Sa naprawdę niesamowite, już od pierwszych zdan, ba od zdan, już od pierwszych slow widac, ze pisala je osoba, która nie tylko ma wielki talent do pisania, ale również osoba, która zna się na opisywanym przez siebie temacie i zyje ta pasja 🙂 naprawdę, blog warty polecenia 🙂

  5. Marcin pisze:

    Czesc 🙂 Wiesz jak bardzo zaluje, ze to właśnie dopiero zima odkrylem Twojego bloga, w momencie, gdy większość wolnego czasu jest już za mna? Jednak nic, mam nadzieje, ze nie konczysz zbyt szybko pisania i nie zamykasz bloga, bo chce jak najszybciej nadrobic wszystkie stracone i nieprzeczytane wpisy 🙂

Skomentuj

