Miłość kobiety i mężczyzny mogę ci dać

Nie wierzę w miłość od pierwszego wejrzenia. W rodzicielstwie jest tym gorszym rodzicem. Jestem bardziej uparta, złośliwa i wymądrzała. Mam więcej gorszych cech niż ten Mój. Mam piękne oczy, zielone w granatowych obwódkach, ostrykontur oczu. Nie muszę używać tuszy, kredek. Mam ( a przynajmniej miałam przed ciążą) piękne włosy, niemal czarne, grube. Mam straszny nawyk przygryzania wargi i niezwykłej mimiki, która powoduje, że nieraz na zdjęciach wyglądam jak porażona prądem. Robię przestraszne miny kompletnie tego nie kontrolując. Z nerwów zaciskam kciuk w dłoni. On też nie jest lepszy, jest bałaganiarzem, nie potrafi sam ogarnąć wielu rzeczy i spraw, nie jest ogarnięty i nieraz nie można na nim polegać. Ogólnie tworzymy popaprany zespół, który jest gorszy niż przewiduje to ustawa. Notorycznie się kłócimy, drzemy i psioczymy na siebie. Na początku to miała być wakacyjna miłość, przelotny romans dwójki nastolatków, których różniło wszystko. Ale los z jakiś dziwnych przyczyn, w swoim ironicznym poczuciu humoru postawił nas na przeciwko siebie. Wiele nas dzieli, ale łączy pasja, niesamowita pasja (choć do dziś nie jesteśmy pewni czy to z pożądania czy z potrzeby utrudniania sobie życia) i miłość. I mimo wszelkich wad, wszelkich niewłaściwości i całej burzy i kłótni w naszym domu, to jedno możemy jej zagwarantować. Zawsze będzie to w naszym domu widzieć. Będziemy jej pokazywać co to jest miłość. Taka prawdziwa, najszczersza. Miłość w której nie chcesz być egoistą, a każda myśl o rozłące powoduje, że się dusisz. Miłość, która nie powoduje motyli w brzuchu, ale taka która daje ci siły w najcięższe dni, dzięki której codzienność i powszedniość nie jest straszna. Miłość jakiej jej życzymy, miłość jakiej wzór pragniemy jej pokazać. To możemy jej zawsze dać. Bo najlepsza miłość to taka, która budzi duszę, pcha nas ku lepszemu i rozpala w sercu ogień a w duszy pozostawia spokój.

zpleneru_001

Advertisements

6 thoughts on “Miłość kobiety i mężczyzny mogę ci dać

  1. calareszta.pl pisze:

    Ach, też znam taką miłość i powiem tylko tyle – nie kłócimy się, inny etap, ale różni nas wiele. I jest super, bo nigdy nie wiem co mnie spotka, nie dla mnie ciepłe kluchy i codzienna przewidywalność.

  2. agacia336 pisze:

    Czy mam rozumiec, ze mieliscie rocznice? 😉 Jesli tak to Wielu Kolejnych Lat Razem!!!

    My jestesmy dwojka upartych, wrednych skorpionow i to cud, ze jeszcze sie nie pozabijalismy… 😉 A tak naprawde to idzie nam juz (dopiero?) 8 rok i zamiast sie klocic otwarcie strzelamy fochy i nie odzywamy sie do siebie calymi dniami. 😉

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s