o pewniej szafce, Śnieżce i różu

Uwielbiam kolory ziemi. Moja szafa, prócz formalnego czarnego (toga the most sexy of all), jest pełna brudnych zieleni, brązów, kakao, beży, a zaraz wzbogacą ją nadchodzące bordo i słonecznikowy. Moja mama mówiła o mnie, że jestem jak „Śnieżka-blada cera, włosy jak węgiel, a oczy tak jasno zielone jak utopione w promieniach słońca”. Uroda idealna do mocnych, wyrazistych kolorów, a we wszystkim innym wyglądam jakbym miała zemdleć. Lata trwało zanim zrozumiałam, że bladoróżowy, który co rusz poruszał moje serce, moją facjatę przyprawiał o obraz nędzy i rozpaczy.
Siebie umiem ubrać, w końcu- w końcu i tak toga zasłania wszystko 😉

Ale nigdy nie sądziłam, że wyzwaniem będzie ubranie mojej córki, mojej śniadej, niebieskookiej BLONDYNKI. W szczególności wtedy, kiedy przez blogerki (czyt. Kaszka z mlekiem i Nanuszka) całkowicie odkochałam się z róży, misi, kokardek i innych kreskówkowych postaci. I choć tegoroczna jesień przyniesie moje barwy, to nadal nie wiem czy to co przyniosłam w torbach nada się dla niej…image

ZARA 2015/2016 autumn/winter.

W naszej Chibikowej szafce zagościły już pierwsze Zarowe ciuszki, coś czuje, że nie ostatnie.

 

2 thoughts on “o pewniej szafce, Śnieżce i różu

  1. agacia336 pisze:

    Wbrew pozorom, mozesz spokojnie ubierac Chibi w „swoje” kolory. Sama jestem niebieskooka blondynka (z cera corki mlynarza) i wiem, ze w pastelowych kolorach zwyczajnie „nikne”. Tak naprawde najlepiej mi w mocnych kolorach, swietnie wygladam tez w czarnym. Moja cora odziedziczyla moja kolorystyke i uwielbiam ja w czerwonym oraz wyrazistej zieleni. Oczywiscie ona najbardziej kocha roz i teraz – latem jeszcze jakos w nim wyglada, ale zima, bez opalenizny, pastele zupelnie jej nie pasuja. 🙂

Skomentuj

