Jesienny look – płaszcze

Kiedy w tym roku wyjęłam moje jesienno-zimowe płaszcze nie byłam świadoma jeszcze jak daleko za murzynami jestem. Mój ukochany granatowy płaszcz kupiłam na 2 roku studiów. Jako, że w zimę 2013/2014 byłam zdołowana baby blues- był mi wszystko jedno jak wyglądam, na zimę 2014/2015 wskoczyłam w parkę w październiku i nie zdjęłam jej do marca, nie wiedziałam więc jak bardzo potrzebna jest zmiana. Kilka dni temu w odbiciu szyby w Metrze zobaczyłam siebie w tym niemal 10 letnim płaszczu i zrobiłam się czerwona od małego paluszka u nogi, po końce moich rudych włosów.
Zdecydowanie czas na zakupy.

Przejrzałam rynek płaszczy i powiem, że tak na prawdę nic nie skradło mojego serca ot tak od razu, że wiedziałam, że musi być mój.
jesiennz lookNie zrozumcie mnie źle, ja uwielbiam zakupy, śmiem twierdzić, że cierpię na wczesne stadium zakupoholizmu. Lubię kupować na poprawę humoru, lubię odświeżać szafę, lubię ciągle ubierać coś nowego. Ale nie znoszę kupować kurtek i płaszczy. No normalnie nie znoszę.
Znalezienie więc czegoś nowego, fajnego i ładnego jest dla mnie wyjątkowo trudne.  Ten brak nadrabiam innym uzależnieniem – szaliki, szale,chusty. Nie da się tego inaczej opisać jak obsesja, inaczej nie potrafię wyjaśnić swej słabość do wielkich szali wielkości namiotu, z których śmiało mogłabym owinąć się jak mumia.

No ale wracając do płaszczy. Oto moje typy na jesień-zimę 2015/2016 (plus kilka dodatków-of cors 😛 )

styl1

Uwielbiam kolory ziemi i tegoroczna kolorystyka idealnie wpasowuje się w mój stonowany, monotematyczny gust. Nie lubię wyłamywać się z tłumu, wystarczy, że moje rudo-złote włosy zwracają już uwagę. Zawsze mam wrażenie, że otoczenie od razu patrzy na moje krótkie nóżki i wielki nos.

Ale jakiś tam cichutki, malutki głosi mi mówi „Misako rudy to nie kolor to charakter” i tak mnie korci, aby się trochę wybić z tłumu, z standardów i wprowadzić trochę życia do nadchodzących ponurych dni.

styl2

Jak myślcie co będzie najlepszym wyborem? A może zaproponujecie coś innego?
P.S. od kiedy zaczynają się wyprzedaże?

Bez nazwy

1-9 ZARA

Skomentuj

