Matka idealna…w bawełnie

Nie chcę brzmieć źle. Mam jednak straszną cechę. Obserwuje i oceniam. W duchu sobie. Psioczę na kogoś, po czym jak już napsioczę sobie w duchu tak, że wylewa mi się to jak kasza Maszy, stwierdzam, że to nie moja przecież sprawa.
Ale wiecie co. My matki dziadziejemy. Byłyśmy kobietami. Mniejsza o większość jak bardzo byłyśmy zadbane. Czy miałyśmy makijaż wykonany przez wizażystkę czy maksimum naszych możliwości kończyło się na różu i błyszczyku. Ale coś było!!!
A potem taka kobieta staje się matką.
I przestaje być kobietą!!!
MÓWIĘ TEMU STOP I ZAPRASZAM WAS NA NOWY WPIS, a w nim MEGA NIESPODZIANKA 🙂
redhead_girl-wallpaper-1152x864

Mam kilka dziwnych fetyszy. Piękna bielizna jest jednym z nim. Dlatego pewnego dnia kiedy stanęłam na szufladą z bielizną i zobaczyłam, że 80% szuflady wypełnione jest produktem o składzie 90%bawełna i 10%elastan – załamałam się.
KOBIETO CO TY ROBISZ???

Obiecywałam zawsze sobie, że nie będą jedną z tych, której wisi jak wygląda i dzięki temu jak się czuje. A odkąd zostałam mamą…zapuściłam się koszmarnie.
Odrost, brak kremów, golenie nóg (a raczej jego brak), koński ogon przez 365 dni w roku, luźna skóra na brzuchu (wmawiam sobie, że po ciąży już nigdy nie będzie jędrna) no i one bawełniane parchany, gorsze niż miała Bridget Jones…
Zacisnęłam pośladki. Włączyłam Chodakowską, ściągnęłam muzykę do biegania. Zaczęłam znów chodzić na wosk…(ałć nie róbcie sobie długich przerw ałć ałć ałć). Na youtube szkolę się z filmików o makijażu i czesania. Googluje wszelkie frazy typu”jak dbać o włosy” „naturalne sposoby na siwe włosy” „zdrowe odżywianie” „czy jedna beza tygodniowo jest tucząca ;)”

Tak więc w tym całym poprawianiu siebie nadszedł czas, aby znaleźć też dla siebie ładne opakowanie. Aby znów zobaczyć szczękę męża turlającą się po podłodze i usłyszeć „nie rób tak, bo zaraz będziemy mieć drugie”.
Koronka, satyna…no i coś innego niż bawełniane tai…ale to chyba nie dział i miejsce, aby o tym mówić.

A teraz najfajniejsze! Specjalnie dla was. Razem z sklepem www.bielizna-anna.pl zorganizowałyśmy super konkurs, gdzie do wygrania jest 300 zł na bieliznę!!!

banner konkurs v2

Mówiłam,że będzie mega niespodzianka.
Aż żałuje, że nie mogę brać udziału 😛

P.S. pierwsze HASŁO PROMOCYJNE : ZABAWA

2 thoughts on “Matka idealna…w bawełnie

Skomentuj

